Arkadaşlar merhaba 2 ay önce bir hastaneye başvurmuştum tıbbi sekreter olarak hasta karşılama yani veznede çalışacağım?

Ben umudu kesmiştim bugün aradılar online CV oluşturdum ondan sonra saat 5.30'a kadar gelebileceğimi kısa bir genel yetenek sınavına gireceğimi söylediler neler soracaklar Sizce yardımcı olabilir misiniz

Arkadaşlar merhaba 2 ay önce bir hastaneye başvurmuştum tıbbi sekreter olarak hasta karşılama yani veznede çalışacağım?
Cevapla