Bir yardımlaşma grubunda kitap isteyen 2 öğrenciye 40 adet kitap verdim. :D
Az önce de Alım satım gruplarında kitaplarımı satılırken gördüm
Başınıza gelse ne yapardınız?
Bir yardımlaşma grubunda kitap isteyen 2 öğrenciye 40 adet kitap verdim. :D
Az önce de Alım satım gruplarında kitaplarımı satılırken gördüm
Başınıza gelse ne yapardınız?
Benim de deprem bölgesine gitmesi için verdiğim kıyafetleri, ki hemen hemen hepsi yeni ve marka şeylerdi asla lafını yapmıyorum helali hoş olsun da ; göndermeyip, kenara ayırıp 2. elden satmak için ayarlamışlar. Cidden yardımların bu şekilde suistimal edilmesi üzücü
Ben o yüzden kitaplarımı mezun olduğum okula veriyorum onlar zaten öğencilerin hem başarısından hem de maddi durumlarından haberdar oldukları için düzgün kişilere ulaştırıyorlar :)
Cevap
1Cevap
gerçekten kaba bir davranış olmuş. insanlara güven olmuyor
Aynen üle gardaş
Kitaplarım benim için çok önemliydi gözümden bile sakınırdım ama bir deprem tüm kitaplarımı ve annemi götürdü evimiz yıkılınca hiç bir kitabım çıkmadı.
Bence kitaplarını geri iste böyleleri kitap okusa satmazdı zaten
İyilik yap denize at dedikleri bu olsa gerek
Üzülürdüm ve güvenmezdim
Mesaj yazar kitaplarimi geri isterim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?