Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bakar mısınız?
Arkadaşlar merhaba. Yaşadığımız depremden dolayı biliyorsunuz Türkiye geneli okullar online oldu. YÖK kararına göre uygulamalı bölümler yüzyüze diğer teorik bölümler online şekline yapılması kararına bağlandı. Sizin okullarinizda durum ne duyuru yayımlandı mi mimarlik mühendislik bölümleri özellikle hepinizin okulunda yüzyüze mi olucak? Cevaplarsanız çok sevinirim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bizde sadace tıp ve diş açık
Bölüm ne
Şehir ve bölge planlama
Staj yoktur
Yazın yapicaz
Yatış😂
Öyle mi olur sizce
Öyle olcak😂
Peki teşekkür ederim:)
Rica ederim gizliden cıkayım mı istersen :))
Olur
Çıktık gell
tamam
İstek attim
tmmdır