Öncelikle herkese günaydın.
Depremden etkilenenlere de çok geçmiş olsun diyerek konuya gireyim:
Ben dil bölümü öğrencisiyim fakat uzun zamandır istediğim mesleğin sayısalda olduğunu düşünüyorum.
İleride (ömrüm yeterse) pişman olmak istemiyorum.
Ama bölümümü değiştirmek için de kendimi hazır hissetmiyorum aynı bölümde evden sayısal da çalışabilir miyim?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
balım istediğin mesleğin peşinde koş bence dilde de işsizlik çok sayısal iyidir. netlerin nasıl zorluk çekiyor musun?
Dün ilk kez tyt denemesine girdim o yüzden netlerimin ortalaması hakkında bi şey söyleyemem sözeli yaptım.
Sadece matematik kısmında sürem kalmadığı için 4 soru yapabildim
Dershaneye de gidiyorum ama bi anda bölüm değiştirirsem herkes şaşıracak veya bilmiyorum çok korkuyorum yapabilirim miyim en azından evde AYT mat ve biyoloji ilerletsem dershanede sadece çözemedigim soruları sorsam mantıklı olur mu?
(Fen derslerinde fizik ve kimya tyt adına bilgi birikimim yok denecek kadar az)
Biyolojide biraz temelim var
matematik çok önemli ama fizik ve kimyadan da yapabildiğin kadar yapmaya çalış eğer mezuna kalmayı göze alıyorsan kalırsan daha iyi sonuçlar elde edersin hangi bölümü istiyorsun
Mimarlık felan
Girmeyi düşünüyorum bu sene ama pek hazırlandığım söylenemez
Sayısal bölüm müsün?
Evet
Bana ne tavsiye verebilirsin fizik ve kimyam kötü
Sadece mat ve biyoloji ile ortalama bı sonuç elde edebilir miyim?
Evden çalışarak
Valla kuzum ben normalde kimyagerim. Gram ders çalışmadan 3 üni kazandım fizikle pek aram yoktur ama kimya çok basit bir ders mantığını çözersen ve sana tavsiyem sınava girdiğinde stresini korkunu min. Seviyede tutmaya çalış rahat gir sınava
Hangi şehir hangi üni merak ettim de
İlk Ankara üniversitede ziraat müh. Kazandım beğenmedim 1 sene okudum bıraktım sonra kırıkkale üniversitede şartlardan dolayı 2 yıllık petrokimya okuyup dgs ile Ankara gazi kimya da 4 e tamamladım
Cevapladığın için teşekkürler
Rica ederim başarılar
Ya olay soru mantığını çözmekte yatiyor biraz da, ben ayt mat tan hicbisey bilip calismadan 10 soru yaptm, bilgi ezberlemeye calişmaktansa hicbisey bilmeden mantik yürüterek de çözülebiliyor sorular taktiği kavramak lazim
Yokkkk