25 yaşındayım üniversite okumadığıma pişmanım, bu yaşta üniversiteye başlanır mı?

Kendimi cahil hissediyorum eksiklik görüyorum hem güzel mesleğim olmuş olurdu okusaydım arkadaşlar ailemde yaşın kaç olmuş okuyup napacaksın diyor ben özel dersler alıp o test kitaplarına gömülüp kazanmak istiyorum o sınavı hatta evden dışarı çökmüyorum tek odağım dersler olmuş hiç değilse 2 yıllık sağlık bölümü kazanayım okadar istiyorum ki hayatımı değiştirmek ailemi dinlemeyip tüm odağımı derslere mi vermeliyim sizce

25 yaşındayım üniversite okumadığıma pişmanım, bu yaşta üniversiteye başlanır mı?
Cevapla