2020 yks puanimla ek madde 1 ile yatay geçiş yaptım okulu bıraktım 2022 yks puanimla tekrar 1. Sınıftan başladım ve bölümü beğenmedim 2022 yks puanimla ek madde 1 ile yatay geçiş yapabilirmiyim
2020 yks puanimla ek madde 1 ile yatay geçiş yaptım okulu bıraktım 2022 yks puanimla tekrar 1. Sınıftan başladım ve bölümü beğenmedim 2022 yks puanimla ek madde 1 ile yatay geçiş yapabilirmiyim
Şimdi normal süreçlerde bir öğrencinin yatay geçiş kullanma hakkı 1 defadır. Birden çok kurumlarda yatay geçiş yapma imkanı asla yoktur. Eğer yks sınavına girmeyip, bir okul üzerinden 2. tercih durumunu sorsaydın, böyle bir durum gerçekleşmesi mümkün değildi. Fakat yeniden sınava girmişsin, her şey yeni ve bu yüzden yatay geçiş hakkını hakkını kullanabilirsin. Yine sen kendini daha da iyi hissetmen amaçlı, öğrenci işlerine bizzat danışabilirsin bu durumu..
Cevap
3Cevap
Yapabilirsin. Ikisi farklı sinav puanları.
Aynı sınav puanıyla 2. Kez yapamazsın.
yaparsin
Yapamazsın
5-6 kez kullanılır
Evet
İnşallah vardır.
Yaparsin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?