Sayısalcıydım mezun senemde eşit ağırlığa geçtim hata mı yaptım detaya bakar mısınız?

10. sınıfın sonuna kadar hep sayısal derslerim daha iyi olduğu ve zekiler sayısal seçer algısından zorla sayısal seçtim. 11 ve 12. sınıfta aşırı zorlandım ve rezalet bir sıralama yaptım ve mezun senemin ortasında eşit ağırlığa geçtim. Güzel gidiyor şu anlık ama aklım karışık hata mı yaptım işsiz kalırsn diyor herkes? Bir yandan düşünüyrum sayısalda kalsam da sadce bir kaç özel üniversitede diyetisyenlik hemşirelik tutuyordu. Kötü üniversiteler o da ve netlerim artmıyordu. Sizce hata mı mantıklı karar mı? Hukuk kazanacak kapasitem yok.

Sayısalcıydım mezun senemde eşit ağırlığa geçtim hata mı yaptım detaya bakar mısınız?
Cevapla