İşsiz olan kac kisi var aramizda , ne zamandir issizsiniz?

Ben Ekim 2022 den beri işsizim, açıkçası çok büyük bir firmada iş deneyimim vardı 4 yıla yakin.. dedim çoğu yer atlar herhalde , alir beni.

3 yerden iş teklifi geldi ama 3 u de istediğim yerler değildi. Ya iş saatleri çok uzun ya da kurumsal değillerdi. İş bulmak hakikaten zormuş, şu an temel ihtiyqclarim hariç herhangi bir şeye bütçe ayiramiyorum doğru düzgün. Ama çalıştığım yerde de çok öz saygımı kaybettim, artık burundugum kişilik bile farklilasmisti iki yüzlü insanlar yüzünden. Fiziksel sağlığımı bile kaybettim, şu an biyopsi yapıldı kanser miyim değil miyim o arastiriliyor o derece...

O yüzden pişman değilim ama evde de olmuyor çalışmaya alisan biri için.

İşsiz olan kac kisi var aramizda , ne zamandir issizsiniz?
Cevapla