Ben Ekim 2022 den beri işsizim, açıkçası çok büyük bir firmada iş deneyimim vardı 4 yıla yakin.. dedim çoğu yer atlar herhalde , alir beni.
3 yerden iş teklifi geldi ama 3 u de istediğim yerler değildi. Ya iş saatleri çok uzun ya da kurumsal değillerdi. İş bulmak hakikaten zormuş, şu an temel ihtiyqclarim hariç herhangi bir şeye bütçe ayiramiyorum doğru düzgün. Ama çalıştığım yerde de çok öz saygımı kaybettim, artık burundugum kişilik bile farklilasmisti iki yüzlü insanlar yüzünden. Fiziksel sağlığımı bile kaybettim, şu an biyopsi yapıldı kanser miyim değil miyim o arastiriliyor o derece...
O yüzden pişman değilim ama evde de olmuyor çalışmaya alisan biri için.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer