KPSS ile puanıma bir yer gelmiyor temizlik yazacağım mecburen 🥺🥺🥺🥺
SÖZLEŞMELİ PERSONEL (4/B) ALIM Ne demek sözleşmeli kaç yıl yıl olur ki
SÖZLEŞMELİ PERSONEL (4/B) ALIM Ne demek sözleşmeli kaç yıl yıl olur ki
Karışık bu işler ya geçici bende çalışabilir miyim acaba bende bunu merak ediyorum puanımı temizlikçi olup yakmak istemiyorum kimsede cevap vermiyor hocalar
Valla benim puanım 65 düşük güvenlik gelir mi bilmiyorum başvuru yapamıyorum kartım yok diye
Cevap
3Cevap
Temizlik görevlileri bile 85 üzeri puanla alınıyor. KPSS'den atanmak çok zor artık.
Merkezi atama ile değil en az 50 puan ile alan üniversiteler oluyor
Oralar torpil ister
Hepsi mi torpilli oluyor
50 üzeri puan alanlar başvursun ne demek? Sınavda 1 net yapınca 50 puan veriyorlar zaten. Direkt olarak kendi adamlarını dolduruyorlar. Rektörün yeğeni falan değilsen çaycı bile yapmazlar istersen 90 puan al.
Hadi ya ben çok anlamıyorum ya insanları ne duruma soktular ya
Senin puanın kaç ve hangi kpss?
Benim 65 ya puanım düşük
Güvenlik için ya da temizliğe bakıyorum onlar bile yüksek sanırım
Puanın düşük maalesef. O puanla ciddi bir torpilin yoksa memur olman imkansız. Ben lisans KPSS'den 66 aldım. Şimdi niye beni değil de seni alsınlar mesela? Ya da neden bizi alsınlar on binlerce insan varken? Yani torpil gerek.
Bence girebilirsin gir calis
Ama aşırı utanıyorumtemizlikçiden ya🥺🥺🥺
Mesleğin isin ayıbı utanmasimi olur ekmek için insan namusuyla her işi yapar
Yil veya iki yilda bir degisir.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?