Hayalinizdeki üniversitede okuyor musunuz işinizden memnun musunuz?

Hayalinizdeki üniversitede okuyor musunuz işinizden memnun musunuz?

Liseye kadar astronot olmak isterdim çoğu çocuğun hayal ettiği gibi. Liseden bu yana da 6 yıldır Arkeolog ya da palentolog olmak istiyordum ama herkes karşı çıktı puanım yetmesine rağmen üstüne maddi imkanlar da eklenince gidemedim. Bu sene ilgim başka alanlara kaydı belki biyoloji okurum genetikçi ya da entemolog olurum, fizikçi olurum ya da jeoloji mühendisliği okurum dedim ama yine giremedim imkansızlıktan ve zaten yaşım da 20 oldu. 3 sene girdim sınava şu an açık öğretim havacılık yönetimi okuyorum ama hiç sevmiyorum. Mecbur dondurup askere gideceğim, sözleşmeli er olurum.
Cevap
6Cevap
Veteriner
Polis ya da avukat olmak tı şimdi ev hanımı aaaah ahh hayeller ve hayatar
Küçükken inşaat mühendisi olmak istiyordum ama hedefim değişti
Pilot olmak istiyodum tekelci oldum şimdi de insanları uçurabiliyorum
Esnaf olmak istiyordum. Yazılımcı oldum
Peki memmnun musun işinden?
Memnunum. Bir de dükkan açarsam hem esnaf hem yazılımcı olurum. Çocukluk hayalim gerçek olur
Doktorluk-Şu an acilde nöbetteyim.
Kolay gelsin
Teşekkür ederim
Doktor olmak istiyordum. Tıp okuyorum.
Kucukken yan gelip yatmak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?