Okulu birinci dönem dondurdum, ondan mı ders kayıtlanması hata diyor?

Okulu birinci dönem dondurdum, ondan mı ders kayıtlanması hata diyor?

bu şekilde karşıma çıktı. Harç yatırmadığımdan mı yoksa donuk mu gözüküyor hala okulum. Rahatsızlandığım için çoğu kez okulu dondurma durumunda kaldım ve ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum sizce nedeni ne?

Okulu birinci dönem dondurdum, ondan mı ders kayıtlanması hata diyor?
Cevapla