
bu şekilde karşıma çıktı. Harç yatırmadığımdan mı yoksa donuk mu gözüküyor hala okulum. Rahatsızlandığım için çoğu kez okulu dondurma durumunda kaldım ve ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum sizce nedeni ne?

bu şekilde karşıma çıktı. Harç yatırmadığımdan mı yoksa donuk mu gözüküyor hala okulum. Rahatsızlandığım için çoğu kez okulu dondurma durumunda kaldım ve ilk defa böyle birşeyle karşılaşıyorum sizce nedeni ne?
Öncelikle bu durumu öğrenci işleri ile görüşmen çok daha sağlıklı olacaktır. Onlar sana ne yapman gerekiyorsa, bizzat detayları ile açıklama yaparlar. Dönemi dondurduğun için, sistem bu şekilde bir hata verebilir. Bir de harç parası yatırdığın zaman, sistem düzelecek ve aktif hale geleceğini belirtmek isterim. Yine sen ama, öğrenci işlerini arayarak harekete geçmen daha doğrudur..
UBS bu ülkedeki en rezil öğrenci sistemi olabilir. Leş gerçekten.
Öğrenciliğin aktif değil sanırım, harç yatırman gerekiyorsa onu da yatırmadan ders kaydı yapamazsın. Öğrenci işleriyle görüş.
Cevap
4Cevap
Öğrenci işleriyle görüş.
Son taraftaki kitap kısmına bas canım, geçmiş dersler
Öğrenci işleriyle görüştün mü peki?
Harç yatırman gerek.
Danısmana yzsana
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?