Merhaba arkadaşlar aranızda bu konu hakkında fikir sahibi mutlaka vardır tyt geçmişi olan vs. Ben 18 yaşımdayım ve sadece sayısal bölümümün temeli yok yani ben açıktan bitirdim ailemin zoru ile okula gönderilmedim lakin sözele baya basıyor kafam Allah’tan amma velakin sayısal esas olan şimdi antrenmanlarla mat demeyin o kitap güzel lakin biri anlatmayınca insanın ortada bırakıyor çoğu soru çözümü yok zamanında iki kitabına 400 lira verdim onun acısı var hala bana önerdiler ki aktif matematik al sonra birey a~b ya da 345 sonrada bilgi sarmala geç dediler aktif mat alıcam ama direk 345 geçsem mi yoksa ilk bireyin a~b serisini mi çözsem vakit kaybetmek istemiyorum bu fizik kimya biyoloji içinde direk bilgi sarmal tyt setini alsam hocaları dinlesem tamam bilgi sarmal zor diyorlar lakin çokta para dökemem ailemden gizli paraları ile alıyorum sonuçta beni bir yere getirecek sağlam bir kaynak olmalı bilgi sarmal sadece tyt için yeterli mi sözel sayısal karışık lütfen bir iki kelam edin.
Trol sorulara cevap verip faydalı olabilcek konularada cevap veren bireyler çıkar mı acaba🥺❤️?
Güncellemeler
+1 yıl
Ya cidden böyle sorulara gelince kimseden çıt yok trollere trol demeye gidiliyor anca
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Merhabalar bana kalırsa 345 kitabından başla kolay ve orta seviye bir kitap bende çözmüştüm sınav zamanında.
Ama hanımefendi siz sıfır temel miydiniz ben öyleyim çünkü aktif mattan sonra direk 345 kitabı daha rahat olmaz mı ve fizik bio kimya için ne önerirsiniz bilgi sarmal yeterli mi sıfır bilgi için konu anlatımı ile çözülürse
Öncelikle ben dilden sayisala geçtim:D ve temelim 0 di. isteseydim karekök 0 veya antremanlarla mat alabilirdim. 0 işlem sana 4 işlemi ve işlem önceliğini öğretmekten başka hiçbir fayda sağlamaz maalesef 🥺 345 kitabından gitmeni tavsiye ederim , ve youtubeden ders dinleyeceksen egerli bıyıklı matematik kanalına bakabilirsin:)
İkincisi ise 345 ve bilgi sarmal her ders için Allah'ın emri gibi :D ama bilgi sarmal biraz daha orta seviye tüm derslerden başlangıç olarak 345 çözmeni tavsiye ederim :)
345in tüm dersleri var değil mi ilk onun tüm dersler setini alayım ay aşırı ümitlendim çok teşekkür ederim gerçekten fakat 5 ay kaldı korkuyorum bir sene daha mezuna kalıp iyi bir şekilde girsem mi diye düşünüyorum
Birde son sorum ay çok daralttıysam affola sizin gibi bilgili okumuş bir insan yok çevremde bu yüzden soruyorum 345 dediniz ve konu anlatımı lazım bana konu anlatımı olmadan ben nasıl soru çözücem🥺🥺
Oyyy estağfurullah canım benim istediğini sorabilirsin bende ilk senem de çok bilinçsiz hazırlandım sınava. öncelikle senden rica konu kitaplarını asla alma lütfen ben youtubeden hazırlandım hep. Youtubeden gitmeni öneriyorum
Ciddi misiniz direk soru bankası ve konu anlatımı YouTube o zaman sadece 345 yayını alıyorum tüm dersler için
Evet prenses mebdeki dershanede ki çoğu hoca youtube hocalarının eline su bile dokemez samimi bir şekilde söylüyorum. Bu arada istersen tüm dersler için YouTube hocasını onerebilirim
İşte benim ailem okula bir öğretmen karşısında asla izin vermiyor YouTubea kalıyorum bende önerirseniz çok minnettar olurum
Alanın ne? Ona göre onereyim
Sözelim ama sayısal da başarılı olmak istiyorum 🥺🥺
Sözel de iş olanaklari az sayısal onu açık her türlü:) iyi karar ver
Şimdi şöyle ben polislik için tyt yeter diyordum ama aklıma bir şey girdi ayt de girsem mi diye ne bileyim 2 yıllık ne yapabilirim istemiyorum da ayt kuralı nasıl eşit ağırlık sayısal sözel bölümleri var mış ne alanınsa ona göre cevaplıyor muşsun mesela ben sayısal seçsem sadece sayısal dersleri mi çözücem ayt de türkçe sosyal felan hiç cevaplamıyoruz dimi ayh çok cahilce belki sorum ama üni sınavı hakkında bilgim yok mesela net ne demek ham puan ne vs vsss
Sana ses olarak atayim :)
İnstagramınız varsa
Eğer hiç temelin yoksa aktif matematikle başla youtubedan video konu anlatımları dinlersen faydalı olur daha sonra 345 ,3D, orijinal gibi daha zor yayınlara geçebilirsin
Şimdi aktif mat aşırı kolay diyorlar sonra 345 ağır mı gelir yoksa kolaylarda çok oyalanma zora alış mı dersin
Sınava 5 ay kaldı eğer diğer dersler de tam değil yetişmez diyorsan 345 ten başla direkt yapamadığın soruların video çözümlerini izle.345 orta derece bir kitap zor değildir daha zor kitaplar var
Tamam öyle yapacağım hanımefendi son bir sorum daha olacaktı diğer dersler için tek bir kaynak önerecek olsanız bilgi sarmalı olur muydu
Mesaj at istersen bana youtube için kanal da önerebilirim
Gizli hesap:(
Ben soruya göre davranıyorum
İstanbul da yaşıyosun anlatayım 😂
Nasıl imsanlarsiniz ya
Biri anlatmayinca olmuyo dedin 🥲
Kes dayı insanlığıniz bile kalmamış, nerde nefes alan kız utanmadan yürürsünuz. Kızın yardıma ihtiyacı var dediğin şeye bak ya rezil
Yardim teklifiydi aslinda ama anlayana😂
@Herşeygeçiçek00 böyleleri çook fazla güzelim bir şey sormaya gelmez benim senin yanına gelmeme gerek yok ben sizden hiç bir menfaatli bir şey istemedim ki sadece bildiğin yaptığın bir kitabı öner dedim ne kadar basit bir istek:(
@Naberbebekkss aynen :) sen benim görüşüme gel tıp fakültesi öğrencisiyim yardımcı olurum sana ❤️
Nasil cikarmi