Kolay veya zor konservatuvar mezunu değilim bu yüzden net bir bilgi veremeyebilirim. Kendinden oyunculuk yeteneğini hissediyor ve kabiliyetinin olduğunu düşünüyorsan, yapamayacağın bir şey yok. Bir de bu alanda girişken olman gerekiyor. Utangaç olursan, kendi yeteneğini bile gösterme konusunda zorlanırsın. Çünkü uygulamalı derslerin aktif olacak, ezber yapacaksın ve ezberin kuvvetli olması gerekiyor. Ani doğaçlama, diksiyon, ve yaratıcılığın olması lazım. Her şeyden önce, kendine güveninde olması gerekiyor. "Ben bunu yapabilir, başarabilirim." Diyorsan, bu alanda ilerlemeni öneririm..
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Kolay veya zor konservatuvar mezunu değilim bu yüzden net bir bilgi veremeyebilirim. Kendinden oyunculuk yeteneğini hissediyor ve kabiliyetinin olduğunu düşünüyorsan, yapamayacağın bir şey yok. Bir de bu alanda girişken olman gerekiyor. Utangaç olursan, kendi yeteneğini bile gösterme konusunda zorlanırsın. Çünkü uygulamalı derslerin aktif olacak, ezber yapacaksın ve ezberin kuvvetli olması gerekiyor. Ani doğaçlama, diksiyon, ve yaratıcılığın olması lazım. Her şeyden önce, kendine güveninde olması gerekiyor. "Ben bunu yapabilir, başarabilirim." Diyorsan, bu alanda ilerlemeni öneririm..
Teşekkür ederim
Rica ederim.
valla sana yardım edecek birine yönlendirebilirim sektoru çok iyi bilit yol gösterir
dedim ya ekle bnei yardım edicem
Kim
Burdan yaz
Nasıl yazıcam adamın bilgisi burdan verilmez
Senin yaşın büyük devlet konservatuarında almazlar özele gideceksin özelde 30 a kadar alıyolar
Biliyorum
Yıllık 70 bin çıkarabiliyosan sıkıntı yok
Oyunculukda yaş yok
Oyunculukta maks 22 devlette özelde 30
tamam
Yinede sen bi tekrar araştır