P3 polislik sınavı lisans mezunları için her yı mı yapılır yoksa iki yılda bir mi?

Arkadaşlar ben lisans mezunu olacağım polislik sınavına p3 ile gireceğim herkes farklı bir şey söylüyor iki yılda bir mi her yıl m? Bide her yıl mı alım oluyor ya kafam çok karışık bu konu hakkında beni aydınlatır mısınız

P3 polislik sınavı lisans mezunları için her yı mı yapılır yoksa iki yılda bir mi?
Cevapla