Etkiliyor mu günlük yaşamını işler?
yoksa işten çıkar çıkmaz kafandan da çıkarır mısın işi?
Etkiliyor mu günlük yaşamını işler?
yoksa işten çıkar çıkmaz kafandan da çıkarır mısın işi?
Benim bütün derdim insan ilişkileri. Birisi ile atıştığım zaman o gün, değerine göre bir hafta çok kötü geçiyor. Lakin işe girdiğim an, iş hayatım yaşar, iş bitince, kendi hayatıma başlarım. Bunu yapabildiğim için yıllarca iş değiltirmedim.🙂
Ben eve gelince de işleri düşünüyorum ne kötü di mi
Olmuyorrrrr... Bu sebeple kavga kıyamet.. Zor topladım hatamı sorma
Ya gece uyumadan önce aklıma iş geliyor sıkıntı oluyor... Ben fırlıyorum pc başına koşuyorum. Peşimden geliyor noldu da noldu.. Nerden aklına geldi şimdi.. Amaaan bir sürü zımbırtı
Ozman, senin aklına gelse bile yarını beklemen iyi olur. Nasıl olsa hatırlarsın. Bence o haklı. Çok yaşlı bir adam varmış ama adam dinçmiş. Demişler ki; "Sen bu kadar yaşlandın nasıl bu kadar dinç kaldın?" o da demiş ki; "ben yerken yerim, yatarken yatarım, çalışırken çalışırım, otururken otururum." demişler "biz de öyle yapıyoruz" o demiş ki; "siz öyle yapmıyorsunuz siz yürürken iştesiniz, işteyken uyursunuz, uyurken dertlerinizlesiniz. Neyi yapıyorsanız o an sadece ona odaklanın!" Buna dikkat etmek, senin baltanı, yani aklını bilemen için, bu gerekli.
Olmuyorrrrr
Hepsi var.. 🤣
İşte bu sebeple aklında bilgilerin tutulduğu bir saray olduğunu, bunlarında o sarayın anahtarları olduğunu, istediğin bilgileri bulup sana getirdiklerini düşün. Karanlık bir alanda bunlara odaklan, ister yoga gibi, ister tefekkür gibi ama düşündükçe, zamanla şaşırtıcı derecede olur. Dene ba🙂
Tamam denerim
Cevap
18Cevap
İşkolik değilim
İşkolik gibi biriyim sanki :D pek çözemedim bende..
Yıllar geçtikçe iş ortamı ile sosyal hayatını ayırt etmeyi öğreniyor insan. Yasin getirdigi farkındalık en önemlisi insanın kendi değerini anlaması.
ben başaramadım :(
gece tam başımı yastığa koyuyorum, aklıma işler geliyor. onda sorun var mı bunda var mı... büyük sıkınıtı oluyor
Oyle yapmayın tam tersine akışına bırakın. Sorunla uyursanız yorgun kalkarsınız. Akışına bırakın çünkü bazen her şeyin iyi olması için cabalar iken bir anda her şey ters gidebilir ya da istediğiniz gibi sonuçlanmaz. Bir de bu durum yavaş yavaş birikir , travma olur. Emeklilik geldiğinde daha çok sizi yorar Allah korusun yan hastalık çıkabilir
Yatmadan evvel temiz hava balkon sonrasında bir papatya çayı icmenizi öneririm. Fırsat bulursanız bir masaj yaptırın kendinize. En azından bir ayak masajı bile sizi rahatlatir mental olarak. Danisanlarim beni çağırıyor bu şekilde telkinlerde bulunuyorum. Hiçbir şey bu hayatta sizden, sağlığınızdan önemli olmamalı.
tavsiyeler için teşekkür ederim.
dikkate alacağım
Umarım alırsiniz çünkü hayat geçiyor ve her geçen gün nihai sona yaklasiyoruz. Tavsiye olarak düşünmeyin. Sizin iyi olmanızi düşünen, isteyen motivasyon yorumları olarak değerlendirmenizi rica ederim. Güzel bir gün , esenlikler dilerim size. İnsanlara , ise kafayı takmayacak kadar bir dünyadayiz. Bende sizin gibiydim ama sevdiğim iki arkadaşım , babamın kaybı ben de bu tip farkindaliklar oluşturdu. Çok bilmis olarak düşünmeyin ama değmiyor. İşler , insanlar maalesef hep aynı kaliyor. Kendi değerinizi bilin, sizi iyi hissettiren insanları daima kabul edin hayatınızda.
kolay olmuyor. eskiden daha kötüydüm. son yıllarda biraz daha iyi durumdayım ama tamamen de halledemiyorum maalesef..
inşallah.. :)) teşekkür ederim destek ve tavsiyeler için
tabii neden olmasın :))
İşkolik değilim. Bazı durumlarda, çözülmesi gereken sorunlar oluyor. Bu da insanın aklından çıkmıyor.
ben çok sık takıyorum :(
Son 2-3 aydır öyle değilim sadece. Ama biraz kendime mola vermem sebebiyle.
Eve iş getirir, sabaha kadar çalışırdım.
ben de eve çok iş getirdim zamanında. şimdi getirmiyorum ama zihnime giriyor... çok sıkıntı.
Bizim mesleğimiz eve taşınmayacak mesleklerden değil üzgünüm. 🙈
o kadar haklısın ki.. vay onun süresi vay bunun işi derken sinirim bozuluyor
Çok uzun bir süre çalışmadım ama o kadarcık sürede bile çok kez “keşke inşaatta işçi olsaydım da en azından evde dinlenseydim” dedim🫠
çok haklısın. sonuna kadar katılıyorum
İmza alayım altına o zaman 😅
attım gitti
Aile avukatlığı diye bir proje varmış onu duydun mu? 😂
Yok daha netlik kazanmadı
Ha bilmiyorum durumunu da ben bugün instagramda gördüm şok oldum 🫠
Ben hiç bakmadım valla
İnanın bazen uykudan uyanıp hesap kitap program yaptığım oluyor. Delimiyim nedir :)
inanırım :) ciddi sıkıntı
Hemde nasıl.
Sorumluluk biraz olunca ister istemez iş biraz kafada kalıyor
işten çıkınca işi orada bırakıyorum ben hiç çekemem
Yok iş işte biter calismayi sevmez oldum bu ara istede fazla çalışmıyorum
İşten çıktığım anda hiçbir şekilde iş yeri ne aklıma ne de gözlerimin önüne gelmiyor
çok güzel
Rüyalarıma bile giriyor bazen
hah işte.. bende o kadar değil ama kafamı yastığa koyunca üşüşüyor düşünceler
Sinirden uyuyamiyosun dimi
Heyecandan... Allahım bir şeyim süresi kaçtı mı? Allahım bir hata yaptım mı... Of of of
Ne iş yapiyosun ki o Daha çok stres gibi gedi bana
Avukatım. Her şey süreli. Stres.. Kaygı... Her şeyi not alıyorum. Ama gene de kaygı oluyor.
Aman b12 vitamini eksik etme hatırlamak her şey sizin meslekte icra avukatı mı
Ama şaşırdım kariyer sahibi bi insan gördüm burada sevindirik oldum 😂
Ceza. İcra az var sınırlı sayıda.
Siz ne iş yaparsınız?
Mühendisim bende
Ceza avukatlığı tehlikeleri yok mu
Var ucundan kıyısından ama çok içselleştirmemek lazım
Allah yardımcın olsun ne diyim bi ara bende niyetlendim avukatlık okuyayım diye de 2 üni üstüne üşendim ne yalan söyleyim
Hiç gerek yok bence. İyi etmişsin vaz geçmekle
Sevmiyormusun mesleğini neden öyle dedin ki
Seviyorum ama daha rahat kafa ile yapılacak milyon tane iş olabilirdi. Gerek yokmuş bu kadar hayatı zorlamaya
Siz noter de olabiliyosunuz dimi öyle biseye geçebilsen daha iyi olmaz mı
Benim var belgem de siciline sıra gelene kadar ölürüm herhalde... 🤣 20 yıldır gelmedi sıra
Sırayla mi oluyor o turkiyede yaşıyoruz bi tanıdıkla o sıra hemen gelir 😂
İşte münhal noterlikler açıklanıyor. Başvuruyorsun. O şekilde sıradaki atanıyor. Eşim söyledi daha bize çok var dedi 🙄
Eşinizde o zaman meslektaşınız inşallah gönlünüze göre olur
Evet meslektaşız. Teşekkür ederim 🙏
Rahat adamim ben ya🤣
ohh ne güzel
Bu ara yokuş aşağı sen de durumlar nasıl
Bazen işkolik bazen değil
Çoğu zaman çıkışta reset atıyorum
İşkolik değilim gamsız ve rahat insanım :D
çok güzel
Hayır hiçte bile 😎
Oldukça
sıkıntılı ya.. iş işte kalmalı ama olmuyor bazen
Bu bir döngü, sabah seni bekleyenleri hele de önemliyse göz ardı etmek zor.
katılıyorum
Hayır hiç değilim
harika
Boşkolikim))
Adanaa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?