YKS öğrencisiyim, ders çalışırken süre tutmasam da olur mu?

Öncelikle selamm arkadaşlar, sınava 140 gün gibi bir şey kaldı. Bu süreçte ders çalışırken süre tutunca gün sonunda baktığımda en fazla 3 saat çalışmış oluyorum..( aşırı oyalanıyorum evde çalışıyorum) süre tutmasam direkt konularımı bitirmeye odaklansam olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
modum düşünüyor, bir gün bile adam akıllı 8-10 saat çalışmadım
YKS öğrencisiyim, ders çalışırken süre tutmasam da olur mu?
Cevapla