Diş kliniğinde çalışıyorum sabah 9 akşam 8:30 a kadar gerçekten vakit geçmiyor ve eve gitmem 9 falan üstelik bu aralar tek izinli olduğum pazar günümü de elimden almaya başladılar pazar günü de açık olan bir klinik ama o günler izin günüm şimdi de yoğun oluyor o günler gelmen lazım deniliyor iznimi kullanmak istediğimde de belirli günler söyleyip haftasonu da veremem şu gün verebilirim yapıyorlar işten acayip derecede sıkıldım çıkıp çıkmamak arasında gidip geliyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Eğitim & Kariyer konusunda 437 cevap paylaştı. Okurken hayatımı sorguladım benim bünyem kaldırmazdı, belkide severek yapacağın bir işi saatleri yüzünden istemiyorsun ki haklısın. Kimse istemez insan olan da bu şartlarda kimseyi çalıştırmaz. Bizdeki sorun bu zaten, iki kişinin yapacağı işi tek kişiye yüklemek ve insanlar işe muhtaç olduğu için bu şartları kabul etmek zorunda kalıyor kazanan gene onlar oluyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılSeverek bile yapmıyorum asıl mesleğim okul öncesi öğretmenliğiydi ama aylarca iş bulamadım başka sektöre yöneldim
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞurda 3-4 ay var... Seçimden sonra malum parti gelsin aynı maaşı 24 saat çalışsan elde edemiceksin... Hiç bir yerde denetim yok. Ne çalışan ne ürün ne ürün fiyatı ne ürünün satışa uygun olup olmadığı... Ülke tamamiyen bala gote işliyor bir şekilde. Çalışan kesim kesinlikle sadece karın tokluğuna çalıştırılıyor. Ülkede seyhat özgürlüğü olsa ne olur ki bu özgürlüğü kullanabilmek için karın tokluğunun üstünde çalışmalısın yani 8000 tl açlık sınırı. Min 15-20 çalışsan seyhat edebilirsin. O da kendi ülkende... Ülke dışına 1 adım attığın anda böl 21 tl cebindekileri hiç kaldı. Bir hiçsin.
00 Yorumla
Mesleğini seviyorsan ve karşılığını aldığını düşünüyorsan bence çıkma. Anladıgim kadarı ile meslekte ilerleme gibi bir amacın yok sanırım bu mesleği pek sevmiyorsun tekrardan altını çiziyorum anladığım kadarı ile yanlış anlaşılma olmasın kendini sevdiğin bir iş ve yükselip meslekte ilerleye bileceğin bir iş bulursan ya da isten ciktigin da o ise girme garantin varsa çıkmanı tavsiye ederim. Aksi halde özellikle bu zamanlarda yeni bir işe girmek alışmak ve oryantasyon süreci gibi nedenlerle o işe tempo yakalamak daha zor olabilir.
04 Yorumla
Soran+1 yılDiş hekimi asistanlığı yapıyorum ilerleme gibi bir imkanım zaten yok
- +1 yıl
Ne kadar seviyor olursa olsun bu kadar çalıştırmaları normal değil izin bile kullanamıyorum diyor kız. Kazandığı parayı harcamaya güzel bir gün geçirmeye vakti bile yok boş yapmışsınız
Soran+1 yılAy gerçekten teşekkür ederim kimse anlamıyor ama gerçekten kendi sosyal hayatım 0
+1 yılMerhaba. Bizde de aynı sorun var. İş kanununa göre, işveren sana 1 gün izin vermek zorunda. Aralıksız olarak sana 24 saat hafta tatili izni vermek zorunda ama bu hafta içi de olabilir. Önemli olan haftalık çalışma saatin. Müdür diyor ki Perşembe gelmeyin pazar gelin. Sonuçta hafta tatili yapmış oluyorsunuz. Bende itiraz ettim her zaman ki gibi. Gece uykusu ile gündüz uykusu bir değil. Pazar tatili ile Perşembe ttaili de bir değil dedim. Sonuç mu? Hakkımda tutanak tutuldu :)
01 Yorumla
Soran+1 yılAhahaha kötü olmuş sizin için ben ne kadar itiraz edersem edeyim wp da arşivlenmiş sohbetlerinde bir sürü cv toplamışlar beğenmiyorsan güle güle diyecekler
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
58
Cevap
79Cevap
- Eğitim & Kariyer konusunda 38,3b cevap paylaştı.
u +1 yılBence başka iş yoksa çıkmayın. işsiz kalmak daha kötü
00 Yorumla - Eğitim & Kariyer konusunda 613 cevap paylaştı.
+1 yılBen olsam yerinde durmazdım, ayrılırdım. 12 saat çalışmaya insanın bünyesi dayanmaz. Nerdeyse her gün gitmek işkence geliyor. Bu kadar çalışmayı ben anlamıyorum neden 12 saat? Bu insanoğlu hiç mi sosyal hayatı olmayacak, hiç mi arkadaşlarıyla gezemeyecek? 12 saat çalışan kişi yarım saat de ekstradan mesai yapıyor. Yoldaki zamanı da eklersek o insanoğlu eve gidince ancak yatar. Bu insan yahu makine mi? Telefonun bile şarjı bitiyor.
45 Yorumla- +1 yıl
Şayet mecbursan bile yeni klinikte iş bulup öyle ayrılmanı tavsiye ediyorum. Mecbur değilsen durma.
- +1 yıl
Sen kaç saat çalışıyorsun
Soran+1 yılO kadar haklısın ki eve gelip duş alıp yemek yemem 12 buluyor gerçekten sıkıldım artık
- +1 yıl
Ben çalışmıyorum ki benimki uzun hikaye
- +1 yıl
Rica ederim Dilara ben insanın halinden anlarım.
- Eğitim & Kariyer konusunda 422 cevap paylaştı.
+1 yılİş temiz en azından aga bende bu kafayla işi bırakmıştım bulurum diye bulaşıkçı ve garson dışında iş yok aga satış temsilcisi vs var onda da pazarlaman iyi olmalı yani kısaca düzgün iş yok eğer maaşın iyiyse kal ama yok acayip bunaldiysan da bırak bu yaşta hatalar iyi ders olur gelecekte böyle durumlarda hazırlıklı olursun
01 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle ki diğer kliniklere göre çalışma saatlerim çok uzun cumartesi bile 7 ye kadar çalışıyoruz çoğu klinik cumartesi 3 e kadar çalışır pazar kapalıdır bende pazar yoğunluk olunca bile gelmemi istiyorlar izin günümde üstelik yemek param az 1000 TL
Ağır sanayi de çalışıyorum günde 12 saat yeri geliyor 16 saat ama severek yaptığım için problem değil evden çıkmıyorum iş ev benim açımdan problem değil yeri geliyor çıkmak zorunda kalıyorum 2 gün hiç uyumadan duruyorum ama senin açından düşünmek gerekirse zor ama severek yapıyorsan bırakma
03 Yorumla
Soran+1 yılSeverek çalışmıyorum çünkü asıl mesleğim okul öncesi öğretmenliğiydi iş bulamadım aylarca başka sektöre yöneldim
Soran+1 yılUmarım teşekkür ederim
Tamamen kazandığın paraya bağlı beni yasak olmasına rağmen gün de 14 saat çalıştırıyolardı diyetisyen kliniğinde ve asgari ücretin yarısını veriyolardı eve gidip yemek yiyip uyuyodum sonra sabah işe gidiyodum çoğu zaman klinikten diyetisyenden bile geç çıkıyodum ama o dönem ciddi anlamda iş kıtlığı çekiyodum bulabildiğim tek işti ve 18 yaş altı olduğumu bahane ederek asgari ücretin altında çalıştırıyolardı
01 Yorumla
Soran+1 yılNapcam bende bilmiyorum öf
+1 yılTertemiz işin var, tabikide zorlukları vardır. ama senin yerinde olmak isteyecek o kadar çok insan var ki kendimden söyleyeyim bazen çamurun içine dalıyorum yağın pisliğin içinde çalışıyorum sen bana göre cennette calisoyorsun değeri ni bil ve biseyler kap, kendine yatırım yap, kurslara git dışını sık biraz dil öğren, ehliyet al kendine, vs
06 Yorumla
Soran+1 yılEhliyetimi zamanında aldım kendi bölümümle ilgili belgeler de aldım asıl mesleğim öğretmenlikti zaten
- +1 yıl
Himm, bu durum da neden öğretmen lik yapmıyor sun dersem hat ederim, atama yok. maalesef. öte yandan bir işle meşgul olmak her zamn iyidir,
Soran+1 yılBeni rahatsız eden şey çalışma saatleri 8:30 gibi çıkıyoruz bana kalan zaman dilimi 0 hiç bir şey yapamıyorum
- +1 yıl
Evet haklısın, bir e unu düşün evde kalsan ne yapacaksın?
Soran+1 yılHiç bir şey ama çoğu klinik 6:30 7 ye kadar çalışırken benim tüm gün işte olmam rahatsız edici kazandığım parayı bile dışarıda arkadaşlarmla vakit geçirerek harcayamıyorum
- +1 yıl
Anlıyorum şimdi seni, iş verenle konuş bazen erken çıkayım de izinlerini kullan hoş bi tür yerler yılda 1 hafta izin verirler gerçi. sansini dene ama
+1 yılE yani... 12 saat çalışma dediğiniz dünya çalışan hakları, insan hakları sözleşmelerine dahi aykırı. Bedenin tahammül sınıtına ters. Dünya geneli mesailer azaltılıp çalışma gğn sayısı 3 ya da 4 e indirilmeye çalışılıtken siz eziliyorsunuz resmrn bence. Hatta sömürülüyorsunuz. Kazandığınız kazanacağınız para maaş gün gelir kaybettiğinşz sağlığınızı size döndürmeye yetmeyebilir bence.
60 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKendini ait hissedemediysen çık yorumdakileri bu zorla istemediğin psikolojik dayatmalarının sebebini anlayamadım? Ben de leş bir ortamda kötü karakterli insanlara maruz kaldığım bir iş ortamından çıktım diye kendi öz ailem çok laf etmişti daha sonra başka bir yerde işe girdim ve hayatımın en doğru kararı olduğunu daha önce bile yapmam gerektiğini özünde çok da insanları dinlemenin mantığı olmadığını kendimi ve yaşantımı nerde seviyosam orada olmamın bana daha çok uyduğunu fark ettim sende öyle yap. Hiçbiri hiç kimse senden değerli değil.
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet sürekli arkamdan dedikodu yapıyorlar bizzat duyuyorum benden önce 4-5 eleman daha girip çıkmış en uzun ben dayandım ama benimde dayanacak halim kalmadı
Cevap sahibi+1 yılRahatsız oluyorsan çık ama imanıda belli et yöneticilere hesap verdiğin insanlara yine en uzun ben dayandım gibisinden belli et ordaki mobing durumunu
Eğitim & Kariyer konusunda 399 cevap paylaştı. Bu şartlarda maaşının 12-13k olması lazım dünya para kazanırken hakkını versinler en azından sana saygısızlık varsa işi bırakman seni mutlu eder öz saygını asla kaybetme tavır koyulması gereken yerde koy bence
08 Yorumla
Soran+1 yılKeşke 12-13 olsa asgari ücret alıyorum maalesef yemek param geçen ay 1000 TL Di bu ay ne olur bilmem
Soran+1 yılGeçen ay 1000 TL Di bu ay kaç yaptığına dair hiç bir konuşma yapmadı
Soran+1 yılBir kişi
Soran+1 yılEvet onlar benden biraz fazla alıyor sanırım çünkü geçen ay elden verdiler kadın paraları ayırmış eşi tam bana veriyordu kocası o değil o fazla olan yaptı geri diğerini verdiler..
Başka iş olduğunu düşün bu işin güzel yanları da var 12 saat çalışmak evet haklısın insan izin gününde bile o parayı yiyemiyor hakkettiğin para ise boş ver kal işinde başka işe girsen belki huzurun hiç olamayacak biraz daha değerlendir yani
02 Yorumla
Soran+1 yılBiraz daha zamana bıraktım teşekkür ederim
E iyide böyle yerler de normal bu kafe restorantlar da çalışan garson şefler bile sadece hafta içi bir gün izin alabiliyor ama klinikler biraz garip işte bilemiyorum kendi bildiğini yap ama şu an da iş bulmak çok zor
01 Yorumla
Soran+1 yılValla barista arkadaşlarm var 9500 maaş + yemek parası alıyorlar 1400 falan ben asgari ücret 1000 TL yemek parası alıyorum
kanka maaşini al haber vermeden cik normali 8 saat zaten sana geri kalani vermesi lazim haber verme ama ortada kalsinlar izin gununu bile elinden almislarsa
11 Yorumla
Soran+1 yılBenmde aklımdan o geçiyor biliyor musun
- Eğitim & Kariyer konusunda 335 cevap paylaştı.
+1 yılBence acilen ayrıl emin ol Bunların hepsi sinyal Allah Seni uyarıyor bunalmışsın baksana Çünkü o stres senin organlarına özellikle midene zarar verir sağlığın elden gittikten sonra da hiçbir şeyin önemi yok
00 Yorumla
+1 yılBen de diş kliniğinde çalışıyorum 1 senedir biraz abartı kendine zamanın kalmıyor ve mutsuz gidiyorsun işe. Bizim sabah 9 ama 10 da hasta almaya başlıyoruz akşam 7. Cumartesi 3 e kadar çalışıyoruz pazar gümü tatil. Eğer bu kadar çalıştırıyorlarsa hakkını veriyor olmalılar aksi takdirde çalışılmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılKeşke öyle olsaydı haftaiçi hep geç çıkıyoruz 8:30 8:15 falan cumartesi bile 6:30 7 ye kadar.. Asgari ücret yemek yok yemek parası veriyor 1000 TL o da
Eğer bundan daha iyi bir iş bulabileceğini düşünüyorsan ve maddi zorluğa girmeyeceksen düşünmeden ayrıl. İnsanın sosyalleşmeye de hakkı var, onuda geçtim dinlenmeye hakkı var.
Ben 2-3 sene huzurevinde çalıştım, shiftler değişikti günde 8 saat çalışıyorduk ve haftada 5-6 gün. Ama evime uzaktı çok. Ben biraz uyumak istiyorum diye ağladığımı bilirim 😅 insan iş dışında hiçbir şey görmüyor. Hayat geçmez böyle01 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten öyle ben kendime vakit bulamıyorum arkadaşlarımla bir şey yapamıyorum bile tüm gün işteyim ve yasal saatler dışında çalışıyorum
s +1 yılGerçekten bu devir de iş bulmak çok zor ama senin yerinde olsam bende çıkardım. Mutsuz olduğun yerde yapamıyorsun. Bi kapı kapanır bin kapı açılır derler. İçinden geleni yap.
03 Yorumla
Soran+1 yılSevemiyorum maalesef asıl mesleğim okul öncesi öğretmenliğiydi çünkü
Soran+1 yılÇocuk Gelişimi mezunuyum önlisans bence lisans okursan rahat iş bulursun
Eğitim & Kariyer konusunda 2,9b cevap paylaştı. Çalışırken yeni iş başvuruları yap. Bunu da şirketinden gizleme. Niyetini anlasınlar ki belki çalışma şartlarını iyilestirirler.
İş görüşmesi yapmak gerektiğinde randevum var doktora gideceğim diyip, görüşmeleri kaçırma.
00 Yorumla
+1 yılİşsizlik sıkıntılı bir durum. Senin kendi işinde kalman yararınadır. Bence sabret yarının ne getireceği belli olmaz. Hem yokuşta akmayan ter inişte gözyaşı olur. Bence işinden çıkma derim.
00 YorumlaBende 12 saat çalışıyorum sabah 7 akşam 7 çok yoruluyorum ama kış mevsimi soyle düşün maaş 8.500 ₺ mesai şu an işten çıksan başka yerde aynı şekilde ise giremeyebilirsin. Bence işine odaklan derim
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 600 cevap paylaştı. Günde 8 saat maksimum çalışma süresi 1 gün izin hakkın... her fazla çalışma için ucret verilmesi gerekir, ayrıca pazar için 2.5 günlük ücret verilmeli... çalışma bakanlığına bir şikayete bakar.. güzel ceza alırlar
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen bu durum da çoktan İstifa etmiştim hakkımızı savuhmalıyız boyun eğmek bu durumu kabullenmek var olan durumu daha da kötü yapar haksızlığa adaletsizlik'e karşı birleşilmeli ama maalesef bilinçli bir toplum yapısı yok ülkede sendikalaşma bile yok
13 Yorumla
Soran+1 yılİnan benm dememle onlar bir şey değiştirmez şartlar bu kabul edersen derler.
Cevap sahibi+1 yılEvet biliyorum bu yüzden bütün işçiler birleşmeli bu konu da ve sosyal platformlardan yaşanılan sorunları dile getirmeli ama maalesef birliktelikte yok pek
İşini seviyorsan ve karşılığını alıyorsan çıkma. İşin temiz uzun çalışıyor olabilirsin gayet normal bende 12 saat çalışıyorum zorda olsa bunada şükür..
00 YorumlaSeni asosyal biri haline getirir kendine zaman ayırmalısın günlük 12 saat çalışmak sağlık psikoloji her anlamda seni olumsuz etkiler yeni bir iş bulduktan sonra ayrılmak doğru bir karar olur
10 Yorumla
+1 yılBu kadar çalışmaya minimum 12 15k alman lazım yoksa çekilecek çile değil, markette kasiyerlik yap daha mantıklı
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet onlar bile saatinde girip çıkıyor
+1 yılİmkanınla alakalı eğer maddi açıdan sorun çekmeyen biriysen ayrılabilirsin ama maddiyat açısından iyi değilsen yapmamalısın iş bulmak hiç kolay değil çünkü
00 Yorumla
+1 yılBen masai parası almadan 15-16 saat civarı çalışıyotım ve asgari ücret
Üstelik ben de sağlıkçıyım10 Yorumla
+1 yılBaşka bir iş bulup çıkmanızı tavsiye ederim. Kendin için bir şeyler yaparken, kendinden daha çok şeyler veriyorsun. Böyle olmaz.
10 YorumlaEğer fazla mesai ücretini alıyorsan belki tolere edilebilir ama normal şartlarda seni bu kadar çalıştırmaları yasal değil.
10 YorumlaBende aynı durumdayım bir hafta gece bir hafta gündüz 12 13 saat çalışıyorum eşim bu durumdan çok şikayetçi çözüm de yok
00 Yorumla
+1 yılAsgari ücret alıyorsan bırak.. ama kendine başka bir iş bulana kadar yoksa parasız issiz kalırsan daha kötü..
00 Yorumla
+1 yılBaşka iş bulabilirim diyorsan çıkmalısın, yok bulamam diyorsan inan o işten çektiğin acı işsizlik psikolojisinden daha kötü olmaz
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBen sabah 4.30da kalkıp eve 9-10da gidiyorum ya üstelik bazen bunu haftanın 7 günü yapıyorum karşılığını alıyorsan devam et ama sana kalmış bir şey diyemem ama bu devirde para çok önemli bir şey haberin olsun
00 Yorumla
+1 yıl20 bin liranın üstünde maaşın varsa devam et bence
02 Yorumla
Soran+1 yılNe 20 bini abi asgari ücret
- +1 yıl
o zaman direk bırak işi madem o kadar yoğunlar o kadar çok iş var doğru düzgün maaş vermeleri lazımdı asgari ücrete yakınındaki bir markette çalış daha iyi en azından yol yakın
Devamlı 12 saat çalıştırmak yasak.
Haftada kaç gün çalışıyorsunuz?04 Yorumla
Soran+1 yıl6 gün..
- +1 yıl
Madde 4 —Genel bakımdan çalışma süresi haftada en çok kırkbeş saattir. Aksi kararlaştırılmamışsa bu süre, işyerlerinde haftanın çalışılan günlerine eşit ölçüde bölünerek uygulanır.
https://www.mevzuat.gov.tr › ...
Soran+1 yılEvet ama bile bile yapıyor sanırım
Eğitim & Kariyer konusunda 344 cevap paylaştı. Maaş değiyorsa devam et eğer hakkını vermeyip az paraya çalışıyor isen 5 dakika durma.
04 Yorumla
Soran+1 yılAsgari ücret alıyorum maalesef
Soran+1 yılSilahlı güvenlik kursuna gitmem lazım onların da fiyatı arttı ve kadın çok tercih etmiyorlar alımlarda
mesleğim öğretmenlikmiş sözleşmeli ya da ücretli öğretmenlikmi denesen acaba
00 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 301 cevap paylaştı.
+1 yılMısır piramitlerini yapan köleler senden daha az çalışıyordur eminim
02 Yorumla
Soran+1 yılSağol ya djkdkdkkdkdkd
- +1 yıl
Ne demek 😄
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞartların çok zor, ama bekarsan bir şekilde idare edersin. İyi kazanıyorsan hemen gözden çıkarma derim çünkü iş bulmak gerçekten zor. Orada çalışırken bir yandan yeni iş ara, uygun biryer bulursan bırakırsın
00 Yorumla
+1 yılGerçekten bunaltmışlar seni haklısın daha iyi bir iş bulasıya kadar dur derim sonra çıkarsın
02 Yorumla
Soran+1 yılİzin günümde bir kaç iş yeriyle görüşme sağlayacağım
- +1 yıl
En mantıklısı
+1 yıl12 saat çok uzun. Maaşına değiyorsa tekrar düşün çünkü iyi iş çok az ülkede.
01 Yorumla
Soran+1 yılAsgari ücret alıyorum maalesef
Çık knk çok fazla 12 saat, kendine vakit kalmıyor çalışıp para kazansan ne olacak
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet çoğu arkadaşım çok fazla saatlerin diyor..
- Eğitim & Kariyer konusunda 848 cevap paylaştı.
+1 yılIs bulmak çok zor bulan kişiyi de köle gibi calıştırıyorlar
03 Yorumla
Soran+1 yılBana Kalan Zaman süresi 0 çünkü haftaiçi full sabahtan akşama kadar çalışıyorum Eve gidip duş aldmam yemek yemem 11-12 buluyor
Soran+1 yılBazı klinikler tedavi gördüğüm kliniğim bile 6:30 a kadar çalıştırıyor
- +1 yıl
Hem çalışın hem iş bakın isterseniz. Daha iyisini bulursanız çıkarsınız.
Yeri geliyor 13-14 saati buluyor benim alıştığım için hiç zorlanmıyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılNe iş yapıyorsun da
+1 yılKendini harcamana deyiyormu zaman hızlı geçiyor geleceğin yoksa durma hayat senin iyi düşün?
00 YorumlaBende 12 saat çalışıyorum ve sürekli yoğunum hiç oturmuyorum
00 Yorumla
+1 yılÇok çalışıyorsun bence de çıkmasın bu kadar yormamaları gerekir.
00 YorumlaBunun kararını sadece sen verebilirsin ben çık derim başkası çıkma der.
00 Yorumla
+1 yıl12 saat çalışmak nedir resmen köle gibi. Ayrılmalısın
00 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 1,4b cevap paylaştı. Şu iş verenler varya hepsi çakal hepsi insanları kullanıyorlar
00 Yorumla
+1 yılYerinde olmayı o kadar çok isterdim ki keşke iş bulabilsem. Masa başı iş ise özellikle
00 Yorumla
+1 yılBence öncelikle hukuki haklarınızın farkında olun. Sizi bu kadar çalıştıramazlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılPeki maaşını asgari ücret mı veriyorlar yoksa asgari ücret altı mı bende ayakkabı mağazasında 12 saat çalışıyordum asgarî ücretin altında para aldığım için çıktım işten
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAnlattigina gore cikman mantikli olan ancak yeni gircegin is de farkli olmayacaksa ki cok zor is bulmak, bence cikma.
01 Yorumla
Soran+1 yılŞöyle ki saatler aynı değil çoğu haftaiçi klinik 18:30 19:00 gibi kapanır cumartesi de 15:00 a kadar çalışır ben haftaiçi 8/30 u görüyorum üstelik cumartesi bile 6:30 7 ye kadar çalışıyoruz
+1 yıl12 saat çalışacağıma işsiz kalırım en azından köle olmam
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİnsanı şartların çok dışında bu. Haftalık 45 saatin dışında onayını almadan çalıştıramazlar. Sen kabul edersen mesai olarak yazmak zorundalar.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılCiktiktan sonra pisman olursun ben oldum cunku is bulmak zor bide çalışmaya aliskin olunca bos bos oturmak bir sure sonra bunalima sokuyor
00 YorumlaÇalışma saatinin standarti 8 dir fazla çalışıyorsan sıkıntı var demektir bence çalışma arkadaşlarınla oturup bu mevzuyu konuşmalısin. Egitim donanım kültür sizde sizde kendinizi ezdiriyosaniz yaşamayın ya beyninize sıkın kurtulun öyle degilmi ya
00 YorumlaBence çık çünkü sen kendin söylüyorsun zor geliyor diye. Kendini düşün biraz. Zor geliyorsa daha kolay bir iş yapabilirsin. Bence.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet zor geliyor arkadaşlarmla bile görüşemiyorum full iş hayatım
+1 yılBu şekilde çalıştırılman başta insanlığın doğasına sonrasında da hukuka aykırı, çıkmanı ve bu çıkışı da bir avukat aracılığıyla tüm haklarını alarak yapmanı tavsiye ederim.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılEzdirme başka yerlere başvuru yap kabul edilince ver istifanı git böyle meslekten soğursun.
00 Yorumla- Devamını Gör (77)
Devamını Gör(122)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer