12 saat çalışmak zor geliyor, işten çıkmalı mıyım?

Diş kliniğinde çalışıyorum sabah 9 akşam 8:30 a kadar gerçekten vakit geçmiyor ve eve gitmem 9 falan üstelik bu aralar tek izinli olduğum pazar günümü de elimden almaya başladılar pazar günü de açık olan bir klinik ama o günler izin günüm şimdi de yoğun oluyor o günler gelmen lazım deniliyor iznimi kullanmak istediğimde de belirli günler söyleyip haftasonu da veremem şu gün verebilirim yapıyorlar işten acayip derecede sıkıldım çıkıp çıkmamak arasında gidip geliyorum

12 saat çalışmak zor geliyor, işten çıkmalı mıyım?
Cevapla