Kırık obp ile girmek yerine 1 sene daha beklemek mantıklı mı sizce?

Arkadaşlar 19 yaşındayım kendimi bildim bileli hukuk istiyorum ama zeki vs değilim hiç adam akıllı derse kafam basmaz. 12. sınıfta ilk sınavıma girdim, istediğim yeri kazanamayıp mezuna bıraktım. Tekrar girdim yine istediğim yeri kazanamadım ama aile baskısı çekmemek için üniversiteye hiç istemediğim bir bölüme girdim. Üniversiteye giderken ders çalışırım kırık obp için fazla çalışırım dedim ama çok yorucu bu yüzden bu sene girmeyip seneye girmeye karar verdim, çünkü hem obp düzeliyor hemde daha çok zamanım kalmış oluyor. Bunu ailemle ve arkadaşlarımla konuştum mantıklı buldular, daha gençsin hallolur her şey dediler. Bu kararı almam doğru mu sizce?

Kırık obp ile girmek yerine 1 sene daha beklemek mantıklı mı sizce?
Cevapla