Günümüz de revaçta olması gereken meslek ne olmalı sizce?

Ben psikoloji bölümü olduğunu düşünüyorum. Çünkü sıkıntılı, sorunlu , psikolojik rahatsızlığı olan veya kendi sorunlarının üstesinden gelemeyip bir desteğe ihtiyacı olan bu kadar fazla insan varken psikoloji bölümün önü kapalı veya iş olanaklarının az olması hakkettiği değeri görememesi çok üzücü. Ayrıca iyi üniversitelerde derece isteyen bir bölüm. Türkiye neden bu kadar düzensiz , adaletsiz?

Güncellemeler
+1 yıl
Benim sorularıma artık neden kimse gelmiyor ya uyan ey KS halkı sjsjdjffdfdfddfhk
Günümüz de revaçta olması gereken meslek ne olmalı sizce?
Cevapla