12. sınıfta açığa geçip dershaneye yazılmak sizce doğru olur mu?

12. sınıfta açığa geçip dershaneye yazılmak sizce doğru olur mu?
12. sınıfta açığa geçip dershaneye yazılmak sizce doğru olur mu?
Cevapla