Sınıf ortalamasının altında kalınca sınavdan kalmış mı oluyoruz?

Üniversite 1. sinifim bu konularda bilgim yok sınıf ortalaması örneğin bir sınavda 70 benimki 60 kalmis mi oluyorum? Birde sınavdan kalırsam noluyor 2. yilimda verebiliyor muyum

Sınıf ortalamasının altında kalınca sınavdan kalmış mı oluyoruz?
Cevapla