Sizin iş yerinizde de "sürekli istifa edeceğini söyleyen" biri var mı?

2 ay önce girdiğim işte, bir arkadaş sürekli "istifa edeceğim" diyor, lakin halâ orada... 🤣 Bu gidişle müdür falan olacak oraya 3, 5 sene sonra. Peki ya sizin çalıştığınız yerde de var mı böyle biri?

Sizin iş yerinizde de "sürekli istifa edeceğini söyleyen" biri var mı?
Cevapla