Takdir/Teşekkür belgesi alamayan çocuklar için ayrı bir belge verilse daha iyi olmaz mı?

Özellikle ilkokul okuyanlar için. Diğerleri alıyor, alamayanların içinde kalıyor. Üzülüyorum da. Onlar için ayrı başarı belgesi olsa iyi olmaz mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Takdir ya da Teşekkür belgesi verilsin demiyorum, motivasyonları düşmesin diye herhangi bir başarı belgesi verilebilir. Bu herkesin okul döneminde illaki başına gelmiştir. Üzülmeyen olduysa da, dersleri ve okul ile alakası olduğunu zannetmiyorum.
Takdir/Teşekkür belgesi alamayan çocuklar için ayrı bir belge verilse daha iyi olmaz mı?
Cevapla