25 yaşından sonra gemi bölümü okumaya başlamak mantıklı mı?

25 yaşındayım ve makine mühendisliği mezunuyum. Sorumu gemicilerin cevaplaması daha uygun olur. Sizce 4 aylık uzakyol vardiya zabitliği tamamlama eğitimi alıp gemiye çıkmam mı daha mantıklı yoksa yeniden sınava girip İTÜ gemi makinaları işletmeyi okuyup 29 yaşında gemiye çıkmam mı mantıklı?

25 yaşından sonra gemi bölümü okumaya başlamak mantıklı mı?
Cevapla