23 yaşında bir genç olarak kendi mesleğini yapmak mı ticarete atılmak mı?

Herkese merhabalar, ben 23 yaşındayım ve fizyoterapistim. Bu sene mezun oldum ve yaklaşık 4-5 aydır çalışmıyorum. Babam makine mühendisi ve fabrika aracılığıyla çinle ve çinli bir yakın arkadaşıyla iyi ilişkileri var. Arkadaşı bize bir ticaret önerdi endüstriyel robotlarla ilgili fakat babam hayatı boyunca ticaretten uzak hep fabrikalarda çalışan bir insan olmuştur bu yüzden de kabul etmedi. Benim de küçüklüğümden beri hayalimdir ticaret artı olarak arkadaşı bir çok konuda da yardımcı olacağını söyledi. Ailem şu anda işsiz olduğum daha doğrusu bu işi isteyip iş aramadığım için çok fazla üstüme geliyor. Ben ise çine gidip robotları öğrenip türkiyede ticaretini yapmak istiyorum ne kadar alanım dışında olsa da. Empati kurarsanız sizce ne yapılmalı? Ailemi karşıma alıp hayalimi gerçekleştirmek mi (uzun süre işsiz kalmam da gerekebilir çünkü altyapı isteyen bir iş ve maddi olarak da zorlanacağım çünkü ailemden para almıyorum) ya da bir şekilde kendi mesleğimi yapıp geçinip gitmek mi? ( pandemi dönemi ve arkasından erasmus yaptığım için bölümümden de gerçekten uzaklaştım doğruyu söylemek gerekirse). Şimdiden teşekkürler tüm yorumlar için

23 yaşında bir genç olarak kendi mesleğini yapmak mı ticarete atılmak mı?
Cevapla