26 yaşındayım, hala mesleğim yok. Her şey için geç mi?

26 yaşındayım. Hala mesleğim yok. 2 yıllık bir bölüm bitirdim dgs ile 4 yıllık okurken manevi ve maddi durumlardan dolayı bırakmak zorunda kaldım. Şu an aöf okuyorum ve öğretim görevlisi olmak istiyorum. Fakat çevremdeki herkes geçmişle ilgili keşke okusaydın şimdi mezundun çalışıyordun vs diyor ve inanılmaz canim sıkılıyor. Kimseyle görüşmek eğitim hayatım hakkinda konuşmak bile istemiyorum. Mühendis olsaydın şu kadar para kazanacaktın vs diyorlar ama ben mühendis olmak istemiyorum. Kafayi yicem cidden çok mu geç her şey için?

26 yaşındayım, hala mesleğim yok. Her şey için geç mi?
Cevapla