AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
yazar olmak isterdim hep, güzellik uzmanı oldum
Profilden belli maşallah
teşekkür ederim ✨
Hekim olmak istiyordum, hekim oldum
Çok güzel en iyi meslek tebrik ediyorum
Pilot olup uçmak istiyordum şimdi sürünüyorum
Aynı ben
Polis olmak istiyordum olamadım doktor oldum
Oosüper başarılar
Avukat olmak istiyodum öğretmen oldum
Selamlar hocam 😅
Selâmlar canım 😘☺️
Eczaci olmak istiyordum ziyan oldum
Off..
Polis olmak istiyprum Polis oldum
Askerlerimize polislerimize zeval gelmesin. Bir sorum olacak pomem 2023 ne zaman alım yapar sence
Allah razı olsun, alımla ilgili şu an bilgi yok olunca akademinin sitesinden paylaşılıyor, akademik takvim yayınlanmadı.
Teşekkür ederim 🙏🏻
Bilim adamı Veteriner
Çok güzel mesleğin var tebrik ederim
İkiside hayal 😅
Fabrika işçisiyim
İşçiler emekçilerdir benim de çooook sevdiğim adam işçi🙂
Sivil polis olmak istiyordum şimdilik anneyim
Annelik en güzel şey
İnşaat mühendisi olmak istiyordum ama vazgeçtim
Nasip
Bulut olmak istiyordum doktor oldum
Sağlıkçıların emeği büyük başarılarının devamını diliyorum
Teşekkür ederimm
Stilist olmak istiyordum muhasebeci oldum 🙋
Oo iyi para sayarsın sen şimdi 😅
Aynen 😂 sadece sayıyorum ama 🤣 ben patrona para kazandırıyorum eve 3 kuruşla geliyorum zalimsin hayat😂😂
Allah daha bol kazanç versin inşallah 😅
Amin gülüm insallah 🙏
Asker olmak istiyordum. Ama aşçı oldum. 🍲
Aşçılık bir sanat bence
Aklımda hiçbir meslek yoktu sağlıkçı olduk
Ne güzel valla kendiliğinden gelişmiş 😅
arkeolog dedik mühendis olduk
Çok güzel ne mühendisisin
Harita sen ne istedin olsun peki
hiçbir şey istemiyordum
tamam
İstediğimden de fazlası gerçekleşti
Ne güzel
Teşekkürler
Doktor olmak istiyordum bale hocası oldum.
Çok güzel hocam🙂
Torbacı olmak istiyodum sucu oldum.
Hahah
Doktor hemşire öğretmen aday ım
Güzel
Anladın mı tam olarak
Doktor ya da hemşire olmak istemişsin ama öğretmen adayıymışsın
Küçükken doktor hemşire diye diyordum buyudumen öğretmen çocuk gelişimi adayım
Ben de aynısını demiştim. Çok güzel başarılar dilerim
Ben pek anlamadın zannettim
Teşekkür ederim
Anladım anladım😅
👍
İstediğim meslekteyim
Güzel
sağol
Doktor, inşaat mühendisim
Çok güzel
Astronot olmak istiyordum yazılımcı oldum :d
Harika geleceğin mesleği
Sinir stress
Doktor olmak istiyordum tıp okuyorum
Başarılarının devamını diliyorum
Sağlıkçı olmak istiyordum öğretmenlik okuyorum
Başarılarının devamını diliyorum
Teşekkür ederim ❤️
Asker di ama arıtma tesisi işletme operatörü oldum
Çok güzel
Doktor istiyordum mimar oldum
Çok güzel meslek
Hakim olmak isterdim daha olmadım söxöxkdş
Nasip inşallah olursun😅
Veteriner olmak istiyordum aşçı olucam
Çok güzel aşçılık sanat bence ya
Astronot olmak istiyordum 😅 Öğretmen oluyorum
Çok güzel başarılar dilerim 😅
Teşekkür ediyorumm ✨😅
Astronot olmak istiyordum... Aga be
Ne oldun😅
şu an iktisat okuyorum
Başarılarının devamını diliyorum
Teşekkürler senin de aynı şekilde:)
Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Aklimdaki isi yapiyorum
Güzel
Biri evet biri hayır
Ne evet ne hayır😅
hiç bişi olmak istemiyodum hiç bişi olamadım 😂😂
Hayırlısı kdjd
Avukat olmak istiyordum psikolog oldum
Çok güzel benim psikolojime de bir el atın hocam ben deliyim
Avukat olmak istiyordum, avukat oldum
Çok güzel başarılarının devamını diliyorum
Ogretmen olmak isterdim Şu an isim yok
Hayat boş zaten
Ben de işsizim
😔😔😔
İşportaca olmak istiyordum, işportaca oldum.
Güzel
ayNı zaMansa İlkoluk 3 terk, doKtora öğRencisi, ana diLi dışıNda iki diL sahiBi ve yiNe eKşi sözLük yaZarıyıM.
SiTedeki ıq seViyesine cid Den hayraNım.
geNeL ortaLamasıNı aLdım ☺
Niye böyle dedin ki anlamadım😅
Evet, pot kırmamalıydım.
Aksi bir çizgi inanılmaz derecede itici ve zevksiz olurdu.
Neticede birbirimize sunup sunabileceğimiz en değerli hediye tatlı bir tebessümdür.
Hatta bir vergidir, hediye imtiyazı nükteli bir inceliktir. 😀
Ya of tam trolsun git be 😅
😂😂😂
Bir de yorumdaki birine cingan mısın diye sormuş dşffldşdmfkdksskkdmdkssk
Ama peşine de 'ben de cinganım' diyerek nötralize etmiş. 😂
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Aptallık mı ahvânlık mı bilemiyorum.
Sosyal medya kullanmıyorum; peki neden burası, inan bilmiyorum ama gerçekten eğlenceli.
Tabi kimseyi kırmadan, kırılmadan vesselam.
😂😂
Güzel Sanatlar okumak isterdim.
Ama gel gör ki, oldukça bağımsız bir alanda master yapıyorum.
Bakkal olmak istiyordum. Pilot oldum
Oha 😅😅
Çocuk doktoru ne alakysa hshd
Çocukları sevdiğin için olabilir 😅
Manken olmak istiyodum dansöz oldum
Cingan mısınız ☺
Ben cinganım da ondan sordum.
Ben dansözleri çok seviyorum yaa oynuyorum didemi izleyip
roNamlık var mı
RomaN
?
Askeri pilot olacaktım çiftçi oldum
Çiftçilik güzel meslek
Ewet rahat
Pilot olmak istiyordum, çapkın oldum...
Hmm
Hıhı
Avukat olmak istiyordum pastacı oldum
Çok güzel zevkli bir meslek bence
Avukat olmak isterdim hep. Olamadım.
Nasip hayırlısı olsun
Ne olacağız cifci olduk garibanın yüzü gülermi be
Olsun güzel meslek
Polis öğretmen olduk
Çok güzel hocam🙂
Kısmen
Pekii
İstediğim yerdeyim
Sakıncası yoksa meslek nedir
Terapistim
Çok güzel meslek başarılarının devamını diliyorum
Teşekkürler
Sen ne yapıyosun
Ben evde boşum işsizim valla kamu yönetimi bitirdim ama işt🙂
Hadi ya , zor olmalı umarım çalışırsın
İnşallah Allaha dua ediyorum güzel bir şey olur diye teşekkür ederim 🙂
İnşallah olur nasip bu işler canım
Emekli
hmm
Polis. Muhasebeci
Çok güzel
Avukat olmak istiyordum bir halt olamadım.
Ben de bir halt olamadım
Ne kadar küçük iken mesela
7-8 yaş
Hatırlamıyorum o zamanlarda ne olmak istediğimi
Pazarcı olmak istiyordum🤣
Ne oldun😅
Astronot olmak istiyodum hicbisey olamadım
Ben de daha bişey olamadım valla
Psikolog olmak istiyordum işçi oldum…
Hangi iş kolunda
Alakası yok
Hmm
Her çocuk gibi polis olmak istiyordum kuaför oldum
Çok güzel ve kazançlı meslek
Türkiyede pek değil ya yine dükan açarsan kazançlı ama ne yazıkı bu zamanlar dükan açsan bile fazla bir kazancın yok maalesef
Benim tanıdığım kuaförler iyi kazanıyor ama değişiyordur illa
Olamadim
Hayırlısı nasip
🤲😊
Polis falan derdim avukat olduk
Çok güzel meslek
Teşekkür ederim