Önlisans öğrencisiyim, dönem ortasında yatay geçiş yapabilir miyim?

Önlisans öğrencisiyim ve alttan derslerim var yine de tyt puanımla yatay geçiş yapabilir miyim?
Önlisans öğrencisiyim, dönem ortasında yatay geçiş yapabilir miyim?
Cevapla