Üniversite hocası olmayı istemek kötü bir fikir mi?

Şu an ülkemin en iyi teknik üniversitelerinden birinde güzel bir bölüm okuyorum. Ancak sınavlardan ve öğrenci dostu olmayan hocalardan dolayı o kadar yıprandım ki artık hayattan zevk alamaz hale geldim, bende bu yüzden mezun olduktan sonra mesleğimi yapmak yerine üniversite hocası olup mükemmel bir öğrenci dostu hoca olmak ve benim yaşadığım sıkıntıları başka öprencilere yaşatmamak istiyorum.

Üniversite hocası olmayı isteyerek doğru mu yapıyorum?

Üniversite hocası olmayı istemek kötü bir fikir mi?
Üniversite hocası olmayı istemek kötü bir fikir mi?
Cevapla