Üniversitenin son senesinde her şeyin boşuna olduğunu fark etseniz ne yaparsınız?

Her zaman çalışkan ve başarılı bir öğrenci oldum. İyi denilecek bir üniversitede okuyorum. Ama çok sıkıldım. Hocaların eğitimci olmanın dışında egolarını üzerimizde tatmin etmelerinden, doğru düzgün hiçbir şey meslekle ilgili katma anlarından, ders anlatmış gibi ağır ağır sınav sormalarından, okuldaki huysuz ve geçimsiz öğrenci arkadaşlardan çok sıkıldım. Bir yanım bırak diyor diğer yanım da 5 6 ay kaldı dayan diyor. Ama işin acı tarafı okul bitince bu meslekte gerçekten mutlu olup olmayacağımdan emin değilim.

Üniversitenin son senesinde her şeyin boşuna olduğunu fark etseniz ne yaparsınız?
Cevapla