ya aslında 6 ay kadar çalışmayı düşünüyorum biraz para biriktirip laptop alıcam bir de para artarsa ticaret denemek isriyoru büyük ihitmalle batarım ama denemeiş olmak sitiyorum
Bence siz bilirsiniz yani 6 ay bence iyi bir süre. hem laptop alıp hem yatırım yapabilirsiniz. ama batarım gibi düşünmeyin yani başarılı da olabilirsiniz yeterki iyi araştırın doğru yatırım yapın ama yatırım konusunda bilgim yok hangisi iyidir gibi.
aslında eczanede iş bulabilsem daha iyi olcak da şu an telefonum kırıldı, üsütne gözlüğüm kırıldı bir de üstüne şimdi bilgsiayar bozuluyor lüksüm kalmadı giricem. Giyim mağazalarına girebilseydim daha güzel olucaktı aslında ama idare edicem artık
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
Bence biraz yorulabilirsiniz ama alışıyorsunuz
ya aslında 6 ay kadar çalışmayı düşünüyorum biraz para biriktirip laptop alıcam bir de para artarsa ticaret denemek isriyoru büyük ihitmalle batarım ama denemeiş olmak sitiyorum
Bence siz bilirsiniz yani 6 ay bence iyi bir süre. hem laptop alıp hem yatırım yapabilirsiniz. ama batarım gibi düşünmeyin yani başarılı da olabilirsiniz yeterki iyi araştırın doğru yatırım yapın ama yatırım konusunda bilgim yok hangisi iyidir gibi.
teşekkür ederim. en kötü iş de olsa girmek istiyorum iki senedir yatıyorum zaten çok geç bile kaldım
Rica ederim bence de kötü bir iş bile olsa artık çalışmak gerekiyor çünkü ülke şartları biraz zor
aslında eczanede iş bulabilsem daha iyi olcak da şu an telefonum kırıldı, üsütne gözlüğüm kırıldı bir de üstüne şimdi bilgsiayar bozuluyor lüksüm kalmadı giricem. Giyim mağazalarına girebilseydim daha güzel olucaktı aslında ama idare edicem artık
Umarım her şey istediğin gibi olur başarılar şimdiden.
teşekür ederimm <3 umarım senin de her istediğin gönlünce olur
Rica ederimm <3
Bir aile üyem orada çalışıyor. Görevlendirileceginiz mağaza, oradaki idari ve diğer personelle olan uyuma göre, işi kolaylığı değişkenlik gösterir.
İlk birkaç ay içinde anlarsınız.
Yani zaten genel olarak iş ortamlarının hiçbirisi kolay olmaz da artık ne yapacaksın mecbur kalınca insan çalışmak istiyor
canımı sıkan şey ek masi yaptırıp para vermeme şeyi varmış galiba, parasıyla olsa neyse de
Yaşadığın yere göre değişir ya her yerde onu yapamazlar
Poncik mesleğin bölümün nedir senin. Önce onu sorayım?
eczane hizmetleri
Kendi mesleğinden iş bulamadın sanırım. Dolaştın mi birkaç eczane
Rahat diyorlar ama 3 harfliler için çok rahat diyorlar ve parasıda güzelmiş
üç harfli ne ya
BİM şok a101
sen işe girme fagwgwgsysu
neden girmyim
Daha 3 harflileri bilmiyon
üç harfli diyorsın @mk kim diyor onlara üç harfl diye
Market sektörü çok zordur hele kasa işleri ufacık dalgınlıkla onca günün hesabı aylığın gider
zor olur ama sonuçta orada da çalışan insanlar var alışırsın 21 gün sürer alışman
Dilersen bu konuda bikaç öneri verebilirim fakat mezuniyet vs gibi bazı şeyleri de bilmem gerekli
Sana uygun bir iş değil bence daha fazla iletişim amaçlı mesleklere yönelebilirsin
Diğer marketlere nazaran daha iyi olabilir diye düşünüyorum.
Ne mezunusunn ve nerde yaşıyorsun ki bulunduğun şehirde is imkani kısıtlı mi
Dm den yazar mısın sana acilen bişi soracağım önemli biraz
Sorumluluk zor , bedenen olmasada kafa olarak yorulacaksın bedenen yorgun hissedeceksin
hangi ildesin ki? ona göre değişir bu durum
İstanbul
bizim burada kozyatağı Carrefoursa var ama o yoğun olur şartları zorlar seni ama Carrefoursa mini falan var ona girersen çok zor olmaz
Vardiyalı olduğu için sanmam
Zordur ama kolay öğrenirsin bence.
Kasiyer mi olucaksın
Market sektörü çok zordur bilgin olsun
Hangi bölgede yaşıyor Bi iş bulabilirim belki
Elbet biraz zorlugu olur
Market zor yaa
evet herkes zor diyor ama bir yerden de başlamak istiyorum iyi kötü
Aynen oyle tabi
Eyvah ayvayı yedin.
neden
Ayak takımı olacaksın.
her iş öyle fdgdfh
Aklını büyüt biraz
biraz para kazanmam lazım ki kendi aklımdaki işleri yapabiliyim
Manket zor başka seçeneğin yok mu
giyim mağazalarına da baktım olmadı
Onlar çok az para veriyolar ya. Ne mezunusun
eczane hizmetleri
Eczane çok iyidir eslındaa
bakıyorum ama çıkmıyor şu an da telefonum bozulduğu için iş görüşmesi için arayamıyorum kimseyi
Nerde yaşıyorsun
İssizlik diye bisey yok gec o isleri
ya başlama şimdi zaten sinirliyim
Kanka ben sana ayd 15bin maasli is bulsam caliscan mi?
çalışçam
Meslek nedir
Biraz zorlanırsın da alışırsın sonra
İyi seçim bence.
meslek?
Sen yapamazsın hammal arıyor onlar
biraz zorlar
Başladın mı
Okumuyor musun?