Acun Ilıcalı, "İnsanlar uyusun ya, herhangi saat üzerinden işe gelinmesine karşıyım" demiş. Mesai sabah mı yoksa öğlen mi başlamalı?

gerçekten haklı :D 8'de kalkmaktan bıktım.. keşke şöyle 11-12 gibi başlasa işler..

Acun Ilıcalı, İnsanlar uyusun ya, herhangi saat üzerinden işe gelinmesine karşıyım demiş. Mesai sabah mı yoksa öğlen mi başlamalı?
Sabahın köründe olmamalı, öğlen başlamalı.
Sabah başlanması daha iyi, dinç olunur.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Acun Ilıcalı, "İnsanlar uyusun ya, herhangi saat üzerinden işe gelinmesine karşıyım" demiş. Mesai sabah mı yoksa öğlen mi başlamalı?
Cevapla