19 yaşından sonra futbolcu olunur mu?

Merhaba bu düşünce mi herkes yanıtlarsa çok sevinirim. 19 yaşındayım küçüklükten beri hayalim hep futbolcu olmak. 2 3 kez kulüpte oynadım. 16 yaşından sonra kulübü bırakmak zorunda kaldım çok yetenekli idim. Kilom var diye hocam beni hep maçlarda kadro dışı bırakıyordu kilo dediğimde böyle çok kilom yoktu orta derece. İdmanlarda çok iyi oynuyordum. Gerçekten çok yetenekli idim ve hala da yetenekliyim. Şöyle anlatim kendi mi hani halisahada kaleciden topu alıp herkesi geçip gol atan çocuk varya şu an bile o konumdayım. Hayali mi gerçekleştirmek istediğim için zayıfladım ve tam futbolcu fiziği diyebileceğimiz seviyeye ulaştım. 16 yaşında kadro dışı bırakildiğim için her maç kulüpten soğudum ve futbolu bıraktım. Futbolculuk hayali içimde hep bir ukte olarak kaldı. Çok iyi hatırlıyorum bir gün idmana çıkacağız kulüpte hazırlık yaptık neyse arkadaşımın babası o zaman hocamıza sunu dedi " hocam bu çocuk çok teknik ve çok iyi bir oyuncu neden onu oynatmıyorsun dedi. Hoca da aynen şunu yaptı kıçı mı gösterip baksana şunun haline abi dedi sadece onu dedi. Ben de o günden sonra futbolu bıraktım. Şunu diyebilirsiniz neden inat edip o zaman zayiflamadin ama gerçekten hayattan soğumuştum arkadaşlar o laf bana o kadar agir geldiki herkesin icinde rezil edildim. Geçen halısaha da küçük bir kulübün hocası ile denk geldim aynı maça. Beni çok beğendi a takım çalıştırıyor. Seni takımda görmek isterim en azindan gel bir dene dedi. Ben de şu an çok hevesliyim sizce napmalıyım. Sizce 20 yaşından sonra futbolcu olunabilir mi.

19 yaşından sonra futbolcu olunur mu?
Cevapla