Bir iş yerinden tazminat veya işsizlik ödeneği almak için kaç prim gün lazım?

404 günüm var benim giriş çıkışı hiç olmadı. Ama 2 3 aydır iş yerimin başka bir şubesine giriş çıkışım oldu. Mesela kendi çalıştığım yerden çıkışım oluyor diğer gün diğer şubelerinden girişim böyle de olsa alır mıyım
Bir iş yerinden tazminat veya işsizlik ödeneği almak için kaç prim gün lazım?
Cevapla