Devamsızlık 5 günden fazla olunca belge alınamıyor mu?

12. Sınıfım özürsüz devamsızlık 5 ten fazla belge alamıyorum bu obp etkiliyor mu veyahut karne alamama dışında bir eksisi var mı?
Devamsızlık 5 günden fazla olunca belge alınamıyor mu?
Cevapla