Yaşım 27, 2 tane ön lisans bitirdim ama flörtleştiğim kişi tıp okuyor. Ben de iyi bölüm okumak istiyorum, yaşım engel mi?

2 üniversite bitirdim önlisans konuştuğum kişi tıp okuduğu için bende iyi bi bölüm okumak istiyorum

Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Yaşım 27, 2 tane ön lisans bitirdim ama flörtleştiğim kişi tıp okuyor. Ben de iyi bölüm okumak istiyorum, yaşım engel mi?
Cevapla