Birkaç kişi yüzünden işimden oldum, kendime gelemiyorum. Ne yapacağım?

3.5 yıl bir firmada çalıştım her günüm kabustu ama son 1 yıl daha fazla. Teamsten arkamdan saydirilan yazismalar, yuzume gülüp arkamdan konuşmalar vs derken birkaç kenafir kopege dayanamadim ve ayrıldım.

Sonra utanmadan beni arayıp ne yapıyorsun, özledik görüşelim diyebildiler. Ben de ağzımı açıp ya sen beni hangi yüzle ariyorsun diyemedim ne yazık ki olur görüşelim tabi dedim, ama gorusmeyecegim tabiki. Hala içimde soyleyemediklerim kaldi, aralarda anlasabildigim görmek istediklerim vardı ama onlara da gerek yok gözüyle bakıyorum artık hepsi negatif olaylarimi hatırlatıyor.

Güncellemeler
+1 yıl
1235
Birkaç kişi yüzünden işimden oldum, kendime gelemiyorum. Ne yapacağım?
Cevapla