Maddi ve sağlık sorunları yüzünden 4. sınıfta üniversite kaydı dondurmak mantıklı mı?

Herkese merhaba. Ara ara girip sizlerden öneri/destek istediğim zamanlarda bir kaç kişide olsa bana farklı bakış açısı sağladığı için teşekkür ederim. Şimdi bir konuda daha yardımınıza ihtiyacım var. Üniversitede severek yazdığım, okumaktan büyük zevk aldığım bölümümün son sınıfındayım. Bu sene herkesin olduğu gibi benim için de çok zorlayıcı bir seneydi. Lakin benim için hem maddi hem sağlık açısından daha zordu. Hem çölyak hem fmf (Akdeniz Ateşi) hastasıyım ve bunlarla yaşamaya çalışırken aynı zamanda okuluma devam edip birde ekstra çalışıyordum. Son bir kaç ayda işler istediğim gibi gitmedi. Önce işimden şimdi de yüksek enflasyon nedeni ile zaten çalışırken bile almakta zorlandığım çölyak gıdalarına ulaşmakta çok zorlanmaya başladım. Glutenli ürünler tükettiğim her günün bana verdiği zarar ve fmf tetikliyor oluşu sağlığımı da bozmaya başladı. Bunca zaman okulum için ayakta kalayım dedikçe maddi imkansızlar boyumu aştı ve akabinde ''maddi yetersizlik '' nedeni ile son sınıfımı dondurma düşüncesi içerisine girdim. Herhangi bir bursum yok. Kyk yurdunda da kalmıyorum. Kira/faturalarımı dahi ödemekte çok zorlanıyorum. Aralık başından beri her yerde iş aramama rağmen bulamadım. En son bir fabrikaya girip çalışma kararı aldım ve fabrikada işe başlarsam okulumu dondurmak zorunda kalacağım. Son senem olduğu içinde bir yanım istemiyor ama çalışmazsam da ne okuluma devam edebilirim ne de sağlığımı düzeltebilirim. Finallerim yaklaşmak üzere. Bu yüzden kafam çok karışık. Dönemi bırakmayı ve işe girmeyi final öncesine/sonrasına mı bırakmalıyım. Vereceğim karar bana para kazanmada 1 aydır kazandıracak ya da kaybettirecek. Bu konuda lütfen yargılamadan bana yardımcı olur musunuz?

Maddi ve sağlık sorunları yüzünden 4. sınıfta üniversite kaydı dondurmak mantıklı mı?
Cevapla