Bu memurlar her zam olayında neden sürekli ağlıyorlar?

Çoğuu bakın çoğu gündemdeki olaylara sırf memurluğunu kaybetmemek için yorum yapmıyor. Akpliyse övmek için sadece konuşuyorlar. Ama ne zaman asgari ücret zammı açıklansın hepsi piyasaya çıkıyor. Tek derdi memur olmak olan 60 alsa atanacak kişiler neden asgari ücreti işverenin verdiğini idrak edemiyorlar. Memur ağlaması görnekten sıkıldım yav

Bu memurlar her zam olayında neden sürekli ağlıyorlar?
Cevapla