Yeni mezun olarak 3 ay çalıştığım yerden işime son verildi.
Haklı bir gerekçeleri olmamasına rağmen
İşimden memnundum 1 yıl sonunda çıkmayı hedeflemiştim 3 aymiş vadesi.
Özgüvenimi sarsmayacağım
Yeni mezun olarak 3 ay çalıştığım yerden işime son verildi.
Haklı bir gerekçeleri olmamasına rağmen
İşimden memnundum 1 yıl sonunda çıkmayı hedeflemiştim 3 aymiş vadesi.
Özgüvenimi sarsmayacağım
Elbette kendimi bu durumda kötü hissederim. Bir daha ki gireceğim işte bile, tedirginlik yaşarım. Sorular beynimde dolar, taşar. Çıkarılma düşüncesine bürünürüm. Haklı, haksız kimdir bilemem ama, haklı karşı taraf bile olsa geçerli bir sebep olması gerekir. Ortada ciddi bir şey yoksa, çıkarılmak yerine konuşularak halledilebilir diye düşünüyorum. Yapacak bir şey yok. Elbette haklı, haksız her zaman adalet bir gün yerini bulur. Pes etmek yok ve daha iyi, hayırlı işler peşinde koşmaya devam..
Muhtemelen asgari ücrete yapılan zamla alakalı bir durum. Ne yazık ki bir çok işletme işçi çıkartacak tabi bunu yaparken 1 yılı dolmamış yani tazminatı olmayan kişilerden başlıyorlar senin durum böyle olabilir
Saçma gerekçeleri vardı zaten ama asgari ücret demediler uydurdular
Cevap
4Cevap
Umursamam yeni iş arardım
Bende öyle yapıyorum
haksizloiga ugramis hissederim ve dogru neyse onu yaparim
Hangi sehir
Beni işten çıkarana ağzının payını veririm muhtemelen. d
Kötü hissettim bir kere oldu
Nerede ne zaman
Sen kesinlikle kovulması haketmişsin hacı baba
Aaa öyle mi neden ergen
Şikayet Et
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?