Merhaba arkadaşlar bu sene son senem ve kredi çıktı yine bana. Ama almak istiyorum çünkü maddi olarak zor oluyorum ailemin yanında olmama rağmen para konusunda mağdur olduğumu düşünüyorum. Sizce almam hata mı olur çok faiz biner mi ileride?
Güncellemeler
+1 yıl
Son senem de staj da yaptığım için istediğim gibi rahatça yaşamak istiyorum kısıtlı imkanlarla zor oluyor
Son sene KYK kredisi alınca çok fazla mı faiz biner? Son sene almak mantıklı mı?
krediyle birikim yapıp okula bitince ödeyen kizlar gördüm ama herseye harcarsanız sonunda zor olur
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya ben öyle birikim olarak değil ama ihtiyaçlarım kıyafet vs tarzı kullanmak istiyorum sonuçta bir daha bu yaşlarda olup üniversite okumuycAz istediğim gibi sürdürebilmek istedim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
krediyle birikim yapıp okula bitince ödeyen kizlar gördüm ama herseye harcarsanız sonunda zor olur
Ya ben öyle birikim olarak değil ama ihtiyaçlarım kıyafet vs tarzı kullanmak istiyorum sonuçta bir daha bu yaşlarda olup üniversite okumuycAz istediğim gibi sürdürebilmek istedim
yani hepsini değil bir kısmını harca, bir kısmına birikim yap, altin yap mesela okul bitince büyük kısmını odersin
Faiz kalktı sadece ana para ödeniyor diye biliyorum.
boş ver al özgürce harca
Neden? Bölüm ne
Ne önemi var ki bölümün
Çok