Son sene KYK kredisi alınca çok fazla mı faiz biner? Son sene almak mantıklı mı?

Merhaba arkadaşlar bu sene son senem ve kredi çıktı yine bana. Ama almak istiyorum çünkü maddi olarak zor oluyorum ailemin yanında olmama rağmen para konusunda mağdur olduğumu düşünüyorum. Sizce almam hata mı olur çok faiz biner mi ileride?
Güncellemeler
+1 yıl
Son senem de staj da yaptığım için istediğim gibi rahatça yaşamak istiyorum kısıtlı imkanlarla zor oluyor
Son sene KYK kredisi alınca çok fazla mı faiz biner? Son sene almak mantıklı mı?
Cevapla