Müdür onu "Habeş maymunu" diye kaydettiğimi gördü. Sizce bu hareketim yüzünden işten kovulur muyum?

Markette çalışıyorum akşam müdür kapanışa kontrole geldi son bir saat. Neyse işte marketi kapattık tam kapıları dışarıda kitliyorduk ki müdür bana şey dedi “burcu benim numaram sende yok değil mi numaranı ver de çaldırayım personel grubuna ekleyeyim seni.”

bende de vardı aslında numarası bir çalışandan almıştım ama o an bunu unuttum boşluğuma geldi yok dedim. Neyse adam beni aradığı sırada tam dibimdeydi ve telefonda birden adı gözüktü. Adamı kaydettiğimi unutmuşum. Üstüne sinirli olduğum bir gün “habeş maymunu diye kaydetmişim” adamı.

Üç dört kişiydik birden ekranda “habeş maymunu arıyor” diye belirdi. Bildiğiniz yerin dibine girdim. Bu ne dedi sinirlendi müdür. Dedim ki ya siz aradığınız sırada başka bir arkadaşım var o da aramış ben onu böyle kaydetmiştim falan filan diye geçiştirdim tam o sırada alarm sistemi ötmeye başladı Allah’tan ona baktı ben de o arada hemen kaçtım oradan ama çok utanıyorum. Bütün personeller gördü ve adamla aramız iyiydi normalde. Biye öyle yazmışım hiç bilmiyorum. Bana inanmış mıdır sizce ve mağazaya denetime geldiğinde ne yapayım?

Müdür onu "Habeş maymunu" diye kaydettiğimi gördü. Sizce bu hareketim yüzünden işten kovulur muyum?
Cevapla