bir yerden iyi bir iş teklifi aldım ama mesaisi sürekli akşam saatleri. düşünüyorum da, kabul edersem arkadaşlarımla sosyalliğim sıfır olacak çünkü hepsi sabah çalışıyor

bir yerden iyi bir iş teklifi aldım ama mesaisi sürekli akşam saatleri. düşünüyorum da, kabul edersem arkadaşlarımla sosyalliğim sıfır olacak çünkü hepsi sabah çalışıyor

Sosyalik az olabilir, gündüz uyuyacağın için biraz düzensiz olabilir.
Ne iş olduğunu bilmiyorum ama gece her yer sessiz, sakin oluyor o yönde bence çok güzel. Bende moto kurye olarak gece çalışıyordum. Trafik derdi olmuyordu. Seviyordum.
Cevap
2Cevap
Akşam çalışan sabah erken kalkmak zorunda kalmaz. Bir sonraki gün için
Gece çalışmanın bir avantajı yoktur bence
Çok var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?