Jel tırnak uzmanı eğitimi aldım ama kafamda hala işi tam oturtamayacağımı düşünüyorum, bu normal mi?

1 yıl önce ve sonra 2 ay öncesinde eğitim aldım ve işe alındım 1 buçuk ay sonrası müşteriye. cikiyorum gerçekten çok fazla yetersiz hissediyorum zaman konusunda ve birçok olaylar problem var kafamda hala işi tam oturacağım diye kendimden nefret ediyorum sizce bu yollardan geçmem normal mi kendimi çok kötü hissediyorum:(
Jel tırnak uzmanı eğitimi aldım ama kafamda hala işi tam oturtamayacağımı düşünüyorum, bu normal mi?
Cevapla