Bilgisayar Mühendisi bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?

Ben Bilgisayar Mühendisi olmak istiyorum. Tabi böyle tipler biraz asosyal olurlar haliyle. Bu mesleği icra edenler hakkında ne düşünürsünüz? Doktor kadar olmasakta bir karizma oluyo yani
Bilgisayar Mühendisi bir erkek hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla