Doktorlar 10,15 bin kazanıyor diyenler neyin kafasını yaşıyor bu mümkün mü sizce 😀 ?

Arkadaşım hemşire 2020 de atandı, şu an nöbetler falan 13 bin”e yakın kazanıyor, Polis tanıdığım var 15 bin civari alıyor sanırım bir Doktor nasıl onlarla aynı parayı kazanır uzman doktorlar en az 40 bin kazanıyor yani arkadaşlar siz hangi yılda kaldınız 2012,2013 mü 😀😀

Doktorlar 10,15 bin kazanıyor diyenler neyin kafasını yaşıyor bu mümkün mü sizce 😀 ?
Cevapla