Arkadaşlar sizce bu durum öğrentmenler ile mi alakalıdır? Yoksa, aile ile midir?

Arkadaşlar sizce sorun nerede olabilirdi? Arkadaşlar ben ortaokuldan, lise sonuna kadar, kısacası öğrencilik hayatım boyunca hiç çalışkan bir öğrenci olmadım. Ders çalışan arkadaşlarım 10 yıl sonra kendilerini nerede görüyorlar onların planlarını, programlarını yapıyordu, ben ve benim gibi arkadaşlarım ise taşları yerli yerine oturtamayıp, planımızı, programımızı yapamıyorduk. Haylaz bir öğrenci değildim bu arada da, gayet efendi bir öğrenciydim, öğretmenlerim bu konuda beni takdir ederd... Derslerimin çoğu zayıf geliyordu, başarılı bir öğrenci olmak istiyordum fakat olamıyordum. Zekamla alakalı olduğunu düşünmüyorum, kafam basıyordu, sadece ders çalışmak bana çok sıkıcı geliyordu tembel bir öğrenciydim, öğrencilik hayatım boyunca... Arkadaşlar sizce bu durum öğretmenler ile mi alakalıdır? Yoksa ailemin yetiştirmesiyle midir?

Arkadaşlar sizce bu durum öğrentmenler ile mi alakalıdır? Yoksa, aile ile midir?
Cevapla