Bazı rehabilitasyoların ticarethaneye dönmesi?

Son 5 yildir bi rehabilitasyona gidiyorum, beni çoğu zaman zorla çağırıyorlar, gitmezsem devlet kuruma benim adima para odemiyor. gelmezsem telefonda saatlerce israr ediyorlar, ben kapatmak istiyorum ama annem zorla elime veriyor, en sonunda dayanamayıp tamam diyoum ama hep boyle oluyor, bana bir de gelmedigimde para teklif ediyorlar, her gelisimde 20-25 tl verelim diyorlar, gittigimde de kagida ozel ders aldigimi yazip grup dersi veriyorlar (ozel ders extra pahalı) zaten az ogretmen aliyorlar para vermemek icin, servisleri de mazot vermemek icin dolandira dolandira goturiyorlar, cogu zaman basimda bi ogretmen bile olmuyor bilgisayarda oynuyorum sadece, bu yuzden artik gitmeyecegimi ve biten raporumu da yenilemeyecegimi soyledim, hala israr ediyorlar, en sonunda ayda bir gel diye yalvardılar, 1 sefer gelsem 3 saat ders 500 aliyolar adima, cidden yapmadiklari yalakalik yok beni ozlediklarini falan soyluyorlar, ikna etmek icin devletten para alirsin gelirsen falan diyolar, ben de senelik 500 tl veriyor ona da ihtiyacim yok diyorum, yine aramislar annemi cidden durmuyolar anlamiyolar engelle diyorum anneme engellemiyor, bu nasil kurum böyle

Güncellemeler
+1 yıl
Bunları şikayet etsem bir sey degisir mi
Bazı rehabilitasyoların ticarethaneye dönmesi?
Cevapla