- Sınava gireceğim yer il ben ise ilçede oturuyorum telefonu götürmek istiyorum ama telefon yasak emanetciler olur mu olmaz mi bilmiyorum, ki olsalar bile ne kadar guvebilirim emin değilim.
- Ayriyeten illa kurşun kalemlemi gitmeliyim uçlu kalem götürsem problem olur mu?
- Normalde cmt pzr gözüküyordu sinav, giris belgesi açıklanınca 5 dersim var hepsi de cmt gunu olarak gözüküyor yani pazar günü hicbir sinavim yokmu? Yoksa sistem bölecek mi sonradan sınavları?
- Sınavlar ard arda mi oluyor yoksa mola veriliyormu 5 10 dk vb.
- Anadolu aof için geçme notu 35 mi benmi yanlış anlamışım durumu? Vizeye girmeyip sadece finale girip de 50 alınca geciliebiliyormus sanırım doğru mudur?
- Ve de bilmediğim tavsiye edebileceğiniz baska onerileriniz varsa sonuna kadar açığım. Şimdiden teşekkürler 🥲
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Kalabalığın olduğu yerde emanetçiler mutlaka vardır. Olmadı esnaftan bulursun. Uçlu kalem de kullanabilirsin sorun olmuyor.
Sınav saatleri zaten giriş belgesinde yazar. Hepsi aynı sınıftansa aralıksız devam eder.
Vizeyeye mutlaka girin. Çan eğrisi var.
Vize konularını öğrenip çalışmanı öneririm boş vakitlerinde. Başarılar 😊
Peki abicim cok teşekkür ederim bilgilendirmen icin ama çan eğrisi anadolu aof de var mı digerleri icin mi sadece emin olmak isterim bir de gecme notu 35 degilmi Anadolunun ki? Giris belgemi ogrenci otomasyonunda kontrol ettigimde derslerim yazıyor zaten toplam 5 tane var bu donem 5i de yazıyor ve sinav saati 9.30 gozukuyor yani anladigim kadariyla ard arda devam edicek degil mi?
Rica ederim. Evet başarı puanının en az 35 olması gerekli. Ama vizenin yüzde 30 u finalin yüzde 70 i alındığı için vizeye girmemen durumunda en az 50 alman gerekir finalde. Tabi genel ortalaman düşükse 35 de yetmeyebilir geçmek için. O bedenle vizeden ne alsan kârdır
Evet sınavlar devam edecek ard arda
Aof burosunu telefonla arayip sorarsan en dogruyu bilgiyi onlar verir sana
Teşekkür ederim ablacım
Rica ederim ne demek
Peki sen okuyor musun ablacim aof de?
Ablasi kurban ben okul islerini bitireli cok oldu😄 Orgun egitimdi benim
Oh kurtulmussun valla ablis 🙃😁 benimki de örgündu baya bi sıkıntı oldu ve aofe yazıldım aslında 2023 haziranda örgün egitimin diplomasini getirmem gerekiyor ama gel gor ki hicbir sekilde getiremiyorum artı aofun de bitmesine daha 2 yil var 🥲
Ablis mi😂 Hic ablis diyen olmamisti, sevimli geldi kulaga😂
Anladim. Hakkinda hayirlisi olsun, kolayliklar diliyorum. Zaman cabuk geciyor zaten, biter merak etme
Ablis= ablacım kelimesinin kedice versiyonu ben ürettim 🐈🙃 baska yerden duygudumu hatırlamıyorum 😁. Amin ablacim cumlemizin hakkında hayırlısı olsun InsaAllah halledebilirim diploma konusu baya bi sıkıntıya bindi benim icin 😭
Yok, ablis kelimesini duydum daha once ben ama direkt sahsima soylenmemisti yani hic😄
Halledersin insallah, merak etme. Ama her seyi diplomaya baglama. Bir yandan da baska alternatifler dusun kendin icin. Cunku diploma her zaman bir ise yaramiyor
Haklısın ablis bende ayni dusuncedeyim ama ailevi bir durum bu diploma meselesi ve 22 yaşındayım 1 senemde sirf bosu bosuna çöpe gitti yasitlarim 4 yillik bitiriyor ben 24 yaşımda oldugum da sadece 2 yillik bitirebilicem oda aofden ve bi aksilik cikmazsa yani
Ben 26 yasindayim, mezuna kalmadan direkt uniye gittim, uzatmadan 4 senede bitirdim. Ama neye yaradi, hic. Kpss gibi bi engele takildim ve okul biteli 4 sene olmasina ragmen elde var sifir. Diyecegim o ki ise yarar bir sey varda eger sonunda kac yasinda oldugun vs hic onemli degil. Diplomali issizlikten bin kat daha iyidir hepsi
Allah yardımcın olsun ablacım, işin rast gelsin InsaAllah bir an önce amacina ulaşırsın dediklerinin bende farkındayım fakat aileye bunu anlatmak pek mümkün değil ve de ben de biliyordum diplomayi alsam da bir ise yaramaycagini ama diplomayi almazsam da olmayacak kosede dursun hic degilse ve isime bakayim istiyordum ama olmadı. Oku oğlum/kızım devri arkada kalalı cok oldu ama adina sevindim diyebilirim ilk senende 4 yıllık bir fakulteyi kazanip hic uzatmadan bitirmek yakinlarin icin gurur verici olmus olmalı kendin icin de oyledir umuyorum her ne kadar ulkenin durumundan kaynaklı sadece kagit parcagi niteliginde olsa da Şu an yine de önemli 😶
Tesekkurler, Allah hepimizin yardimcisi olsun kardesim.
Tabii ki diploma onemli, ne olursa olsun elinde bulunsun ama benim demek istedigim kendini tek bir seye odaklama, alternetiflerin olsun yani.
Ya benimki zor bir bolum degildi. Ayrica onan calisinca her sey ama her sey oluyor. Yeter ki cabala.
Aile konusunda biraz sabirli ol, dedigim gibi zaman hizli geciyor zaten
Anlıyorum ablacımm bir kac konu da katılıyorum da sana ama alternatifler diye düşünürsek hic bir amacim yok bu zamana kadar da oldu diyemem olan amaclarim da hep suya düştü ulkenin durumu gercekten cok etkiliyor o yuzden yasayip gormek lazım ama gidisat hic hos degil hayırlısı olsun diyelim. Ve de ablacim ilgin ve alakan icin minnettarim InsaAllah cok tutmamisimdir
Seni
Estagfurullah, yardimci olduysam ne mutlu.
Ulke sartlari kotu maalesef evet, ben de onun icin diyorum iste farkli seyler de dene diye. Aklinda bulunsun yani.
Hakkinda hayirlisi olur umarim, her sey gonlunce olsun. Iyi geceler
Seninde hakkinda hayırlısı olsun ablacim, tesekkur ederim sana da iyi geceler 🙌
💖💖