Selamlar :)
İlkokul dönemim diyorum. Çok hasta olan bir çocuktum. Siz peki?
#Bakımlıkızçehanım

Selamlar :)
İlkokul dönemim diyorum. Çok hasta olan bir çocuktum. Siz peki?
#Bakımlıkızçehanım

Ortaokul zamanında çok kaçardim 😅 tabi okulun arka tarafin da açık yer olduğu için bahçeden atlardim mezun oldum sonradan kapattılar orayi şimdiki öğrenciler için daha zor yani ee çıkış kapısından öyle rahat cikaman ancak kimse olmayacak ki öyle
Sadece lise sonda o da okulda konular biterdi dershanede denemeler falan olurdu bu yüzden müdür yardımcısı ile oturup hesap yapıp öyle devamsızlık yapmıştım 😂 yoksa hep okula giderdim
😄😄 sen önlemini alarak, devamsızlık yapmışsın. Bak bu çok iyiii😇😇
Aferin sana çoçuuuummm😄 otur 5
Her zaman canısııı ricaaa ediyorum niii diiimeekk😊😇
Lise son ahhh unutulmaz günler
Cevap
13Cevap
Lise dönemimde yapmıştım en çok
Benim tek sevgilim okuldu. Öğretmenken öğrenciyken derslere ve işime asılırdım.
Sınıfta en az devamsızlık yapan bendim.
İlkokulda fazla hasta olmazdım ama lisede öyle değildi...
Lise 1. Az daha devamsızlıktan kalıyordum kaç defa eve kağıt gitti babam kıyameti koaprtti falan.
Lise yıllarımda doğru düzgün derse girdiğimi hatırlatmıyorum : ))
Devamsızlık yapan biri değildim.
Çok devamsızlığım olmadı,5-6 gün felan.
Lise yıllarıydı :) güzel zamanlardı :))
Üniversite. Sınavlar için gidiyordum sadece 😅
Lise son 85 gün yokum 😂
Üniversite zamanında
Lise son okula gitmeden bitirdim
Baya yaptım devamsızlık hatırlamıyorum
Hiç takmadım yapsam da yapmasam da hatırlamıyorum
Hiç yapmadım, istikrarlı bir öğrenciydim
Lise son🙈
Lise 2 di
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?